VilaWeb.cat
dfigueres | Lírica lleugera | diumenge, 28 de desembre de 2008 | 01:06h

Nombrosos sexòlegs han alertat que els índexs d'insatisfacció en les relacions sexuals dels joves entre 18 i 25 anys de l'àrea metropolitana de Barcelona, ha crescut de manera significativa. Una enquesta realitzada pel Departament de Salut constata que la principal causa d'aquesta insatisfacció és la impossibilitat d'aconseguir un espai tranquil on poder mantenir relacions.

El fet de no tenir un habitatge propi o ni tans sols un cotxe, fet agreujat ara amb la crisi, afavoreix que els encontres es facin, cada vegada més, en llocs poc propicis per fruir totalment de l'acte sexual. Diversos experts han vaticinat que una tendència a l'alça d'aquests comportaments té derivacions negatives en el camp laboral i en l'afectiu.

Recollint aquesta preocupació, l'Ajuntament de Barcelona, el 2009, té projectat la creació d'un Follòdrom Municipal o "Espai de Relació" que vindria a posar remei a aquesta problemàtica. El projecte, que serà presentat en moció en el proper ple, després de les vacances de Nadal, neix amb el consens de totes les forces polítiques que integren el consistori. (segueix)


En unes declaracions del mateix alcalde Hereu, el batlle ha dit que la iniciativa "segueix la dinàmica de Barcelona de voler convertir-se en una ciutat que sap escoltar les necessitats dels seus ciutadans". En una inusual roda de premsa, el mateix alcalde, aquest matí, acompanyat de diversos experts tècnics que han treballat en la proposta i diversos mitjans de comunicació, han visitat el possible lloc, als afores de la ciutat, on podria anar ubicat el nou Follòdrom de Barcelona.

Malgrat que encara no ha transcendit les característiques del nou espai, el projecte seria una variació del que la Coordinadora Independent Reusenca(CORI) va presentar en el seu programa electoral del 2007 a Reus. Bàsicament seria un recinte on els joves, pagant un preu mòdic, podrien llogar cambres on poder relacionar-se els uns amb els altres sense necessitar de fer servir espais com els parcs o els portals de les cases.

El 2008 la mateixa formació política municipal reusenca, que va obtenir un regidor, va presentar una moció, que no va prosperar, per tal d'instal·lar el Follòdrom a les antigues instal·lacions de la Fira de Reus, intentant que l'edifici no es destruís per instal·lar-hi una gran superfície comercial sinó que anés destinat a la creació d'aquest espai.

Tot i que ja s'havien sentit veus de la possibilitat de crear aquest recinte a Barcelona, se sap que l'Ajuntament de la ciutat ha mantingut diversos contactes amb representants de la CORI abans d'elaborar aquest projecte que s'espera que a la llarga, sigui tant conegut com les altres atraccions turístiques que es poden trobar a la Ciutat Comtal i que el Follòdrom de Barcelona, tingui el mateix interès que la Sagrada Família, el Parc Güell o la torre Agbar.

(NOTA: La instal·lació del Follòdrom de Barcelona és una innocentada, no així, que la CORI proposés en el seu programa electoral la creació d'un Follòdrom a Reus i la presentació de la moció esmentada el 2008)

Comentaris: 3
  • Innocentada
    borinotus | diumenge, 28 de desembre de 2008 | 09:51h
    Doncs no m'havia adonat que avui era 28 de desembre fins que he llegit el teu post.
  • No sols servirà per als menesters que tu dius, sinó que, en petit comitè,...
    josepblesa | diumenge, 28 de desembre de 2008 | 03:04h
    ......ha declarat que pensa declarar la Independència allà mateix.

    T'ho jure, David, que ho he vist en un reportatge de la Libertad Digital !

    Cordialment i MOooooootttttttt BOoooon Any 2009.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • Perfil al Facebook de David Figueres Felip
  • El David va fer estudis administratius, de guió de tele i d’Humanitats. També té dos diplomes: un de natació i un altre de mecanografia. Ha fet de jardiner, de viatjant de material fotogràfic i d'enquestador. De ben petit son pare li feia escriure rodolins després dels dinars familiars. D'aquí li ve, potser, que es posés a escriure versos més seriosos que van guanyar algun premi literari quan era jovenet. De més gran, també n'ha guanyat algun altre. Ara, a més de poesia i en aquest bloc, escriu narrativa i articles de temàtica diversa. Però no s'hi guanya la vida. Curiós de mena, va deixar el seu Reus natal per marxar a Barcelona ja fa uns anys. És donant d'òrgans, membre del Comitè d’Escriptors Empresonats del PEN català, soci del videoclub Hollywood, de l'AELC, i del Centre de Lectura de Reus, on va ser secretari de la Secció de Llengua i Literatura. Diu poemes, fa ràdio quan pot, organitza esdeveniments culturals, sap tocar "Frère Jacke" amb flauta amb el nas i es deixa dir que està més prim cada vegada que sa mare el veu.
  • Coses de tele
  • Recull de poemes meus recitats per mi mateix
  • Bloc de l'espectacle poètic que hem creat amb el guitarrista Nadim Majure
  • Passejades, llocs, viatges, indrets...
  • Apunts al voltant de l'assassinat de la periodista russa Anna Politkvòskaia
  • Música i coses així de fer sorolls bonics amb instruments
  • De tot que ens hi fan a aquest que fa bum-bum
  • Cròniques sobre la Catosfera de Granollers
  • Els apunts més llegits de cada mes
  • Tot fent diana a la pintura, l'escultura, les projeccions, les instal·lacions...
  • Sèrie de 10 contes que vaig escriure durant l'estiu del 2006
  • Sobre el crític, poeta i lingüista Gabriel Ferrater
  • ...veus millors que aquesta meva
  • Un glop d'ironia i humor
  • Quan s'apaguen els llums i s'obre el teló
  • Literatura i lletraferidures variades
  • Amb el puny alçat, malgrat tot
  • Tot el que vaig aprenent d'aquesta mania meva d'arrenglerar mots i paraules
  • (amb veu asmàtica) La famiglia...!
  • Actes i activitats d'aquesta entitat de la qual formo part del seu Comitè d'Escriptors Empresonats.
  • De tapa dura i escrit a mà
  • Quan s'apaguen els llums i s'encèn el projector
  • Apunts de política

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats