Correu Blocs | VilaWeb.cat
belzaballa | Monòlegs interiors | dimecres, 17 de desembre de 2008 | 01:00h

El primer cop que em vaig tenyir els cabells devia tenir uns disset anys. Bé, no era tenyit, era un bany de color, que ma mare deia que no perjudicava tant el cabell. M'agradava tenir els cabells rogencs. Amb el pas dels anys, però, te n'acabes cansant, d'haver d'estar pendent que el color no perdi tonalitat i que no es vegin les arrels fosques. Però ja fa anys que em va sortir el primer cabell blanc, de manera que ara em tenyeixo més aviat per necessitat. Quines contradiccions que té, la vida.

Del primer cabell blanc fa tants anys, que ja ni recordo quants en tenia. Només recordo que em vaig trobar més interessant. Però si avui escric sobre el tema és per una altra cosa.


És perquè fa cinc minuts que m'he arrencat el primer pèl blanc de les celles! I això ja són figues d'un altre paner. Tan me foten els expedients de regulació, el finançament, l'oficina antifrau i els avalots a Grècia. Nimietats, al costat de sentir que t'has fet gran (vull dir vella, deixem-nos d'eufemismes), amb vint-i-cinc anys.

Comentaris: 2
  • Blanc?
    Laia | dijous, 18 de desembre de 2008 | 20:46h
    No devia de ser un pèl ros molt clar? :)
    Si et serveix de consol, jo tots els cabell blancs que tinc són junts, al serrell, com el dolent dels Gremlins (Spyke, crec recordar). I em van sortir quan em vaig fotre un bon cop de cap (desmai inclós) a la selectivitat. I només en tenia 18!!! Ara en tinc 32 i mira, cap més! :p

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats