Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

  • per un desenvolupament diferent, cap transvasament. "Nuestras vidas son los ríos que van a dar a la mar".
  • Comentaris sobre el meu poble, al qual impediren ser municipi injustament.
  • aquest és un BLOC EBRENC
  • llengua anglesa
  • per parlar de l'esport català, del Barça i de la Unió Esportiva Campredó. per defensar les seleccions nacionals catalanes.
  • articles ideològics, basats en la defensa obrera i la lluita contra qualsevol discriminació per tipus racial, social o sexual
  • l'Araceli, la Rosa i el Guillem
  • la història que hem construït els campredonencs i les campredonenques, els catalans i les catalans, la gent d'arreu del planeta.
  • Independència nacional dels Països Catalans.
  • Cròniques sobre literatura ilercavona (Ebre-Matarranya, Maestrat)
  • Una llengua parlada a Formentera, Calaceit, l'Alguer, Sant Julià, Elna, Campredó, Eslida i el Carxe. Una llengua rica en variants dialectals, que necessita vies de normalització en moltes parts del seu domini lingüístic.
  • poemes ilercavons d'abans i d'ara
  • el sexe és salut i els blocaires el practiquen
  • Respectar les opcions sexuals de tothom. No discriminar ningú pel color de la seua pell o la seua procedència.

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
emigdi | sexe | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 09:01h

La borbona està a punt de fer setanta anys i ha decidit parlar, quan molts ens pensàvem que no en sabia ja que en públic només sol moure la mà. Cadascú és lliure de tenir els pensaments que vulgui, també en el cas que tinguis sang blava i et governi el poble amb tota mena de luxes per dret de bragueta. No qüestionaré mai el seu pensament religiós ni el de ningú. Només la hipocresia que desprenen algunes de les seues opinions: es va posicionar legitimament contra l'eutanàsia i l'avortament, però va obviar el tema del divorci. Son fill és casat amb una divorciada, gràcies a la bula que li va atorgar  Rouco Varela, un cardenal espanyolista i molt bel·ligerant amb tot ideal favorable a la catalanitat. Tampoc no va tractar  el tema drogues, una altra curiositat pensant en el seu exgendre.  En canvi, sí que vaig considerar detestables les frases que va dedicar al matrimoni homosexual, ja que eren una greu discriminació envers  persones amb una  tendència sexual determinada, que també col·laboren obligatòriament a omplir-li les butxaques mes sí mes també. Deia que no s'ha de considerar matrimoni la unió entre persones del mateix sexe perquè no ho és. De quin dret fa ús per fer aquesta contundent afirmació? Precisament quan molts matrimonis entre monarques només els uneix els interessos estratègics, polítics i econòmics de les seues dinasties, mentre que el casament entre dos persones del mateix sexe està regit per l'amor com el de la majoria de parelles heterosexuals. És totalment respectacle que aposti per l'ensenyament de la religió a les escoles, no ho és que vulgui abolir els  drets de milers de ciutadans, els quals han costat "sang, suor i llàgrimes",  perquè la naturalesa física els ha portat a desitjar persones del mateix sexe.
No m'hauria de sorprendre, d'altra banda, el document fet públic pel Vaticà  en què demana que abans d'ordenar nous capellans els facin una prova per comprovar si sabran aguantar el seu desig sexual, així com impedir ordenar aquells que siguin homosexuals. Ho trobo fora de lloc per parlar d'una manera extremadament suau i per respecte a tots aquells capellans i persones religioses que fan una bona feina social, malgrat aquestes consideracions de la cúpula eclesiàstica. Des dels segles dels segles hi ha hagut homosexuals, vinculats a tots els espectres de la societat i que han desenvolupat el seu paper social important individualment, sempre depenent de la persona no del col·lectiu. Tothom té atracció sexual, fins i tot el cardenal més retrògrade del planeta, i ells mateixos ho haurien de saber millor que ningú. Un capellà amic meu, i no precisament progressista, em va dir fa molts anys que ell "no la tenia de fusta". No puc entendre que considerin que el mal del món vingui a partir del sexe, la qual cosa és totalment inconcebible en ple segle XXI.
Recordo les paraules del diputat mallorquí i nacionalista Pere Sampol, del PSM, quan es discutia al parlament balear el malbaratament de fons que suposadament havien realitzat uns diputats del PP en una anada a Moscou per motius futbolístics, que va incloure una visita a un luxós bordell moscovita amb cost final per a la visa parlamentària. Sampol digué davant de l'enuig dels senyors peperos: "se'n van de putes pagant ses poble i encara s'enfaden si ho critiquem. És que és ses colmo". I és que és "ses colmo" que no vulguin acceptar les inclinacions innates del cos humà, que sorgeixen a partir dels 12-13 anys, quan tothom practica sexe individualment. 
Quant a sexe, només la pederàstia és condemnable, i no faré demagògia sobre els casos de capellans pederastes als Estats Units, ja que d'això no en té culpa l'església sinó les persones que han realitzat aquesta pràctica deplorable.
Sempre he considerat que privar els servidors de l'església d'aquest plaer no era gens positiu, però això és un tema que no em pertoca a mi decidir. Follar no és ni una paraulota ni una activitat abominable. Un capellà anglicà que vaig conèixer al País de Gal·les l'any 1990,  casat i amb 4 fills, amb el qual em va unir una bona relació, em va explicar durant una hora perquè era un pecat follar abans del matrimoni. El seu màxim interès era esbrinar si jo era verge en aquell moment, i em va arribar a suplicar que cas que ho fos no em privés d'aquest luxe (el fet de ser verge)  fins que passés per l'altar. Sorprenentment, em va disculpar els casos de reis i reines que tenien una vida sexual promíscua. Sense paraules.


Comentaris: 41
  • Ho sento
    JB | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 12:50h
    el meu darrer comentari, com sempre, nomes l'enviat un cop. No se que ha passat.
    • ja els he esborrat
      emigdi | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 13:09h

      són coses d'internet. A mi em passa de vegades amb la lletra dels posts que surt de tres maneres diferents i no sé com arreglar-ho.
      salut

  • objectivitat
    JB | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 11:35h
    Com t'ho diria? has tornat a possar la pluma per davant del paper i no t'ha deixat veure el que escrivies. Com si calgues cap excusa per a reivindicar els drets de tothom a ser i vulguer i casar-se amb qui li plague. Deu ser un recurs o concessio literaria, que jo desconec. Lla reina, el rei, Emigdi Subirats i jo mateix , no tenim el dret a considerar honestament que a la unio entre homosexuals no se'ls digue matrimoni?. Para 10 segons i pensa-ho. Et poses en una radicalitat tant cega que no hi pots fe mes, i el pitxor es que "obligues" als demes ( a mi ) a fer d'advocats del dimoni, quan a mi,  la reina, i el que representa, m'hi fot el mateix que a tu.
    Li acceptes el posicionament que te contra l'avortament i l'eutanasia i no li acceptes que pense que no s'ha de dir matrimoni a les unions entre homosexuals, i a partir d'aqui montes una teoria que no es correspont en absolut amb l'opinio que tu criminalitzes gratuitament. inclus t'arrives a preguntar "De quin dret fa ús per fer aquesta contundent afirmació" , pos del dret de la llibertat d'expressio, no? . Un altre tema seria si el "carrec" permet determinades opinions en public, pero tu d'aixo no en parles. No ho entenc, francament.
    Es mes, vols dir que caldrien moltes enquestes per a demostrar que es mes representativa l'opinio de Sofia  sobre el mot matrimoni que la contraria?, nomes cal que ho preguntes als teus 10 veins mes propers ( fisicament, clar, no idiologics).
    Per altra part com saps que no parla de les drogues, que has llegit el llibre?
    Ara, si vols que miresim el got mig ple.....t'he de dir que estic d'acord amb tu, amb punts i comes, a partir tot just de la frase que mes amunt  he referit.
    • Ni plomes ni res
      emigdi | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 11:47h

      Eik JB,
      Com tants cops t'he dit, són les meues opinions i les expresso fruit de la meua voluntat d'escriure cada dia, ja que el meu contacte amb el lector i la lectora que tant em plau. No he llegit el llibre, però si parles de drogues, tu ho saps, ho haurien reflectit els diaris com han fet amb els altres temes conflictius. Jo sóc partidari de l'avortament i de l'eutanàsia, completament. Entenc que una persona per motius religiosos opini diferent, tot i que crec que hem de continuar treballant per fer entendre tothom el dret al propi cos i a una mort digna. Quant al matrimoni, em sorprén el que dius al final. Hi ha una gran homofòbia a la societat per la qual cosa probablement molta gent opinaria com la reina. Però no tenen cap dret a privar els homosexuals de casar-se ni de considerar les seues unions al mateix nivell que la que tenim els heterosexuals. És per aquest motiu que he escrit això. A més, jo estic molt motivat en la lluita dels drets dels homosexuals. De fet enguany em van donar el premi Un riu de llibertat per la meua lluita per escrit a favor d'aquest col·lectiu, la qual cosa em va fer molt content. Això de la radicalitat cega per defensar que tots tenim dret a casar-nos, a descasar-nos, a tenir les pràctiques sexuals que volguéssim, realment m'ha sorprès.
      Té dret a la llibertat d'expressió aquesta senyora, en això tens raó. Els homosexuals que li paguen el sou també tenen dret a queixar-se, el que passa que seran obligats a continuar pagant-li el sou.


      Tots som interessats en les nostres opinions. Ella mateixa no opina sobre el divorci, pots endevinar per què?  Tu amb les teues opinions també pots ser radicalment cec com m'acuses sempre a mi. El càrrec que ocupa és per dret de bragueta i per dret de Franco. Ja em pots tornar a dir radicalment cec.
      Salut

      • Emigdi
        JB | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 12:45h
        veig que no has encaixat massa be aixo de "radicalitat cega", t'ho explicare:
        primer havia escrit radicalitat sectaria ( no es cap gracieta), pero deseguida me donat compte que lo de sectaria en tant que concient o volgut, podia tindre una connotacio peiorativa i insultant que no pretenia, en canvi lo de cega pot ser inconscient i superior a tu. De fet no fa ni quatre dies escrivies contestan-me a mi mateix que, dels espanyols ( acceptem Sofia com espanyola) mai diries res bo ja que eren uns fastigosos, per tant la falta d'objectivitat es patent i, potser legitima, pero cega. No et sapigue mal.
        El dolent no es el radicalisme, el dolent es l'adjectiu.
        • En aquest post
          emigdi | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 13:14h

          En aquest post, JB, volia parlar de la llibertat sexual, i les paraules de la borbona i l'actitud del Vaticà i dels del PP de Mallorca m'han servit per completar l'article. no he parlat d'avortament perquè estic més motivat en el tema de la dignitat dels homosexuals. A més, per escriure un post extens com els meus necessites molts d'arguments i mai no he escrit sobre el tema avortament, que pot ser un dia afrontaré. No m'importa si la Sofia aquesta s'ha de considerar com a espanyola o no. El que m'importa és que la monarquia ens costa una fortuna als catalans i a les catalanes. L'altre dia, quant l'adjectiu fastigós, jo em referia i sempre ho faig a tots aquells espanyols i espanyoles que ens impedeixen ser poble. Retiraria l'adjectiu, però no el motiu perquè ho vaig escriure.


          Tu també has de reconèixer que has intervingut en la discussió perquè he usat un símbol espanyol com és la borbona, provablement pels teus ideals i formació si hagués posat com a exemple només el Vaticà o alguna persona no vinculada a Espanya no hauries tingut aquest interès.


          salut

          • JB té raó
            morigan | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 16:56h
            No cal di res més.
            • Mira
              emigdi | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 18:19h
              que tu no ets radical amb adjectius al darrera... Pots anar parlant...
              • Jo sòc radical?
                morigan | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 20:16h
                Que això m'ho digui un paio que ha estat al MDT, i se passa els posts dient endavant les atxes, i lindezas semblants... té colllons la cosa.
                • Endavant les atxes
                  emigdi | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 21:22h
                  és un crit radicalíssim!!! He estat a l'MDT i ideològicament hi continuo estant. Tu no pots parlar de radicals ja que les teues opinions són radicalment anticatalanes i la teua actitud és radical amb el mal sentit de la paraula.
                  • Jo puc parlar del que em doni la gana
                    morigan | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 10:38h
                    i tu ets radical en les teves idees.
                    Les meves opinions son moderades, i centrades. Jo estic al centre, tu estàs a un extrem, i per a buscar l'altre extrem t'hauries d'anar a un de la extrema dreta espanyola. Ja t'ho vaig dir una vegada, tu ets un Losantos català... A mi no em mesclis en radicalitats de cap tipus.
                    Apa, bon dia i a veure si para de ploure.
                    • el teu missatge
                      emigdi | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 10:41h
                      i el de Losantos és el mateix. Tu ets un radical anticatalà. Imagina què seria de la cultura catalana si hi haguessin alguns més com tu. Tu ja hi estàs a l'extrema dreta quant a la teua concepció de Catalunya i de la catalanitat, i el teu menyspreu per llengua i cultura.
                      A mi m'agrada que plogui que és bo per a la terra...
                      • Estàs equivocat
                        morigan | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 10:57h
                        Aquí l'únic que ha menyspreuat una llengua ets tu envers el castellà (a un post fa unes setmanes). Emigdi, ves en compte, perquè potser se t'ha pujat al cap tant d'homenatge, i ja et penses que tu tot solet representes la cultura catalana, i els demes no tenim res a dir, o som enemics de Catalunya... Lo que t'he dit abans, igualico, igualico que Losantos

                        T'equivoques fins i tot en lo de la pluja. Ha plogut massa, i si tinguessis que anar demà aplegar olives ho sabries molt be. Des de dins d'una acadèmia, les coses del camp es veuen molt boniques...
                        • tu ets enemic de Catalunya
                          emigdi | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 11:05h
                          com Losantos, ja que defenseu el mateix ideal d'Espanya. Tu menysprees les institucions i festivitats catalanes, ho has dit en mil ocasions. Al castellà no n'hi tinc cap de simpatia ni d'admiració, no és la llengua d'aquesta terra. en canvi, admiro unes quantes llengües que no ho són d'aquesta terra, i les estudio i les difonc.
                          L'has tornat a cagar, com sempre, quant al que dius de la terra. sóc fill de pagès i sempre he anat a plegar olives. Tota la meua vida, des dels 5 anyets. M'agrada ajudar a casa i n'entenc prou del conreu de l'oliva. Sóc soci de Soldebre i no m'hi he implicat més perquè no és la meua feina laboral, però cada cop que tinc un matí lliure he de col·laborar en la recol·lecció d'olives. El treball de la terra també ajuda a estimar la terra. A Campredó, sortosament, no ha fet cap mal l'aigua, lamento si n'ha fet a altres llocs del país o del món. Potser demà no plegaran olives mon pare i alguns amics, però dimarts no hi haurà problema.
                          Jo no represento la cultura  catalana, ja que només la defenso des d'un poblet xicotet i en hores d'oci, tot i que divendres organitzem un acte gros a amposta de reivindicació de Mercè Rodoreda, una novel·lista menyspreada per teus que defensava aferrissadament la cultura que tu vols arraconar. La gent que pensa com tu va provocar que tants i tantes escriptors i escriptores haguessin de viure fora de la terra durant anys.
                          El teu ideòleg Losantos també considera de segona fila Rodoreda com tot allò que és positiu per al nostre país.
                          Et repeteixo, què seria de la cultura catalana si tothom fes com tu... Sortosament, en sou molt pocs...
                          • Tu si que la cagues
                            morigan | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 11:27h
                            cada vegada que m'acuses sense motiu de ser enemic de Catalunya.
                            Tu ets un Losantos català, perquè ets un taliban ideològic, que no aceptes als que no pensen com tu.
                            Sortosament els radicals com tu feu molt de soroll però sou quatre gats. 

                            Per a acabar, et torno a repetir : ha plogut massa. Si no ho tens clar, ves i pregunta-li a ton pare.
                            • Losantos et besaria
                              emigdi | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 11:46h
                              als morros per la teua ideologia i per la teua anticatalanitat. Hi ha molts de radicals com jo dintre de la literatura catalana que fan que aquesta llengua i cultura tiri endavant, malgrat vosaltres els espanyols. Aquests quatre gats són la gairebé totalitat d'escriptors i escriptores que escriuen en català, que representen més del 90% dels literats del país, i gairebé el 100 a les Terres de l'Ebre, on gairebé ningú usa la llengua dels veïns per a l'expressió escrita. Si Losantos ens llegís, en qui aniria?
                              Quant al de la terra, a Campredó sortosament no hi hagut problema. Sento si l'ha hi hagut a la resta de la comarca, però l'has tornat a cagar com he dit, perquè has posat una referència a mi sense saber que tota la vida he estat vinculat al treball agrícola, tot i que no professionalment. No he tingut  uns nadals lliures en ma vida, ja que sempre he ajudat en el treball de la terra.
                              Eik, vols dir que val la pena continuar barallant-nos?
                              salut
                              • No val la pena
                                morigan | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 12:42h
                                Però aquí el radical ets tu. No t'has d'apenedir per això, cada qual és com és.
                                • No et mires a l'espill
                                  emigdi | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 12:44h
                                  i no veus la teua radicalitat anticatalana, a l'estil Losantos, xiquet, que sou ben bé iguals...
                                  • Tu
                                    morigan | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 15:44h
                                    Tens un blog, com Losantos
                                    Parles a la radio, com Losantos
                                    Publiques llibres, com Losantos
                                    Tens tendència al insult gratuit, com Losantos
                                    Tens idees que la majoria de la població repudia, com Losantos

                                    De fet l'única diferencia que veig es que tu t'envoltes amb la estelada, i ell amb l'estanquera, però en la resta sou iguals

                                    • l'únic que ha insultat
                                      emigdi | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 16:33h
                                      sempre aquí al bloc has estat tu.
                                      Ets pesat com Losantos, mira això sí, perquè ell t'aplaudiria a tu i em repudiaria a mi. Amb tu estaria encantat, t'adoraria, perquè penseu absolutament igual. Voleu minoritzar Catalunya i deixar-la en no-res, és la vostra il·lusió. Això sí, fas el ridícul com Losantos quan parles de la majoria de la població, com si a tu t'importés el que opina la població, quan negues tots els drets a decidir a Catalunya. Ni que fóssim el 99% a tu t'importaria un rave.
                                      Mira xiquet, a les Terres de l'Ebre et repeteixo gairebé el cent per cent dels escriptors i dels blocaires conreen el català, per a desgràcia teua i de Losantos. I és ridícul el que dius de la ràdio, ja que el meu programa és de literatura i està tenint un gran èxit entre els escriptors d'arreu dels Països Catalans, i molt en especial en els d'aquí casa nostra ja que és un mitjà per difondre les nostres obres, cosa que a tu t'importa un rave, perquè aquestes obres són en català, totes i cadascuna.
                                      Tu també t'envoltes amb l'estanquera, i ets calcadet a aquest Losantos, que per cert tu has introduït per dos mil vegada...
                                      Per cert, la teua ironia sobre el bloc també sobra. Tu ets el primer que hi véns molts cops, i sortosament ha estat el meu èxit literari més gran, ja que el nombre de seguidors no el podia somniar mai.
                                      Apa, a escoltar la COPE que són dels teus, convertirien  Catalunya en un drap de fregar, que a tu ja et va bé.
                                      Ridícul...
                                      • Igualico, igualico
                                        morigan | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 17:33h

                                        Xeic, cointinues amb les mateixes proclames de tots els dies. Si penses que em podras ferir soltant tota esa merda que raja des de el teu teclat vas ben apanyat.
                                        No se a aquí aplaudiria Losantos, però tu representes exactament el mateix que ell (amb bandera diferent).
                                        Si vinc per aqui de tant en tant és per veure quina mena de xorrades ideologiques vas parint, i et foto una mica de canya per a que t'adonis que no estàs en possesió de la veritat absoluta. Si no t'agrada, no deixis a la gent deixar els seus comentaris, i ja està, o és que l'úni que vols es que et llepin el cul?
                                        Respeto la teva tasca literaria, però com idelolog politic ets un Losantos.

                                        • I tu fas proclames ben diferents
                                          emigdi | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 17:49h
                                          cada cop que parles. Sí que saps a qui aplaudiria Losantos, perquè tu si que calques l'ideari polític de Losantos. Per cert, es veu que l'escoltes molt, perquè has après del seu ideari. Ell està en tot allò que va en contra de Catalunya, com tu. Defenseu la mateixa bandera, la mateixa llengua, el mateix equip de futbol, i el mateix model d'Espanya.
                                          I quina mania en la veritat absoluta! Segur que és que tu te creus tenir-la, perquè a mi no m'has vist mai escriure la paraula "veritat".  Jo només tinc les meues idees i les expresso lliurement, i prou. Més encara en un diari personal on line. M'encanta que la gent participi al bloc, i sóc dels poquíssims que respon sempre. Hi ha molts blocaires que mai no responen, mentre que jo no deixo cap comentari sense resposta. Sobre el llepar cul, també torna a estar en la teua línia, ja t'he dit cent vegades que és normal que en el tipus de bloc que jo faig els comentaris vinguin més de banda de xavals i més grans que estan d'acord amb mi. Jo mateix participo més en blocs per donar un missatge positiu, que en d'altres que criticaria. No sé ben bé per què, però és així. Actualment molts joves independentistes ebrencs passen per aquí, perquè saben que vaig tenir una militància molt activa als anys 1980 i principis dels 1990, després em vaig dedicar a estudiar idiomes i passava de la política, i fa uns anys vaig tornar (el cuquet es porta a dintre) però només a nivell ideològic (bloc, articles de diari) i de Campredó, on tenim un grupet de gent molt interessant amb el qual intentarem guanyar les eleccions municipals, i del qual he renunciat cent voltes a ser el candidat. Mira la meua ambició política!!! No necessito que em donin la raó ni em crec en cap veritat. Una cosa tinc orgull d'explicar-te: sóc molt crític amb els poders polítics, no sóc gens de sigles, quan parlo en públic sempre dic el que penso (contrari a tots els polítics) i, en canvi, tinc una excel·lent relació amb els dirigents de CDC i ICV de Tortosa, provablement més estreta que amb els mateixos d'ERC. El meu àmbit ideològic i d'estudi literari és la catalanitat, amb la qual cosa no tinc cap problema amb gent tan diferent com ecosocialistes i convergents. De fet, els dos polítics que més m'agraden del territori són Jaume Forcadell d'ICV i Dolors Queralt de CDC. I, especialment, quant a CDC tinc moltíssimes diferències ideològiques.
                                          Potser en altres ocasions, per evitar discusions tan agres, hauríem d'evitar fer referència a coses que ni tan sols pensem com aquest Losantos, i centrar-nos en discutir allò que ens interessi a tots dos en termes que xafin més de peus a terra.
                                          salut i a veure si una altra volta podem tenir una discussió més asserenada.
                                          apa, que demà és dilluns i tant si ets català com espanyol hem d'anar a treballar. Veus, la borbona, de qui parlava en aquest post i ens n'hem anat per les rames, no treballa de dilluns a diumenge.
                                          • M'agrada
                                            morigan | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 18:07h
                                            el teu canvi de to, això està bé. Ara ets el Emigdi conciliador i constructiu que mereix la pena.
                                            Doncs alguna vegada he escoltat la COPE, pel mateix motiu que vinc a aquest blog, s'hade conèixer el que pensen els extrems del país.
                                            Et repeteixo, jo no estic en contra de Catalunya, ni del català, di dels catalans, perquè jo soc un d'ells. Però també em sento espanyol, i no tinc cap problema, perquè per a mi no son concepte excloents.
                                            Jo no tinc res a veure en política, la miro des de la barrera, encara que al igual que tu tinc bona relació amb gents de ERC, CDC i PSC.
                                            Respecte la borbona, no sé tu, però jo no em canviaria per ella amb tot el que el seu càrrec comporta, incloses les banyes...
                                            M'en vaig a veure la F1...
                                            Salut
                                            • el canvi de to
                                              emigdi | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 18:14h
                                              ha d'anar per les dos bandes, que tu també pots dir les coses diferentment.
                                              Jo estic escoltant el futbol, l'Espanyol concretament, que encara que no és el meu equip, defenso qualsevol club de la terra, però sembla que no va gaire bé la cosa; i fent mentrestant una traducció de l'anglès al català d'un llibre d'Òscar Wilde (La vida sota el socialisme) que m'ha demanat l'editorial Aeditors, i que provablement acabaré aquesta tarda, de la qual cosa estic molt content ja que m'ha donat molta feina.
                                               La borbona, eik que el post era sobre ella... ho hem oblidat. Però, entre natros, ja té collons que amb les banyes que ha portat, puguin parlar aquesta gent de moralitat i de conductes sexuals. I, què és més immoral: un casament per interès de dinastia reial, sense amor, mentre un casament homosexual pot està regit per un amor intens. Però, què hi farem...
                                              • Doncs
                                                morigan | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 20:35h
                                                El final de la F1 és de alló més increïble que he vist últimament. El Hamilton ha guanyat el campionat al passar a Timo Glock en l'ultima recta de l'ultima volta, quedant així cinquè en lloc de sisè... totalment increïble...

                                                Una reflexió respecte els matrimonis per interès : són els únics matrimonis que haurien de ser legalment vàlids, perquè els es casen per amor, en realitat no son plenament responsables dels seus actes (de tots es sabut que l'enamorament és com una droga que anula la voluntat dels nuvis)...
                                                :)
                                                 
                                                • eik arribarem
                                                  emigdi | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 20:44h
                                                  als 3000 comentaris en no-res, a aquest ritme. He vist una miqueta la fórmula 1, però després hem hagut de sortir amb els xiquets. Sobre l'amor, jo m'hi vaig casar enamorat i continuo estant-ho.
                                                  salut
                                                  • Gràcies a Déu que veig que la cosa ha acabat prou bé !
                                                    jmsansalvador | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 23:20h
                                                    Que jo patia, que em pensava que anàveu a hòsties amb en Morigan !
                                                    Salut !
                                                    • Joan Manel
                                                      emigdi | diumenge, 2 de novembre de 2008 | 23:24h
                                                      aquestes baralles són de sucre, són per descarregar adrenalina. Els ebrencs som de sang calenta. Vatros esteu tocats de la tramuntana, natros del vent de dalt, xiquet. Hem començat parlant de la borbona i ja veus com ens hem divertit tot el sant dia.
                                                      una abraçada cap a les terres del nord.
                                                      • No patiu
                                                        morigan | dilluns, 3 de novembre de 2008 | 12:33h

                                                        Emigdi te raó.


                                                        Jo no soc persona d'arreglar les diferencies a osties, i també m'he divertit d'alló més, no tant com quan vénen els Testimonis de Jehovà a casa, però deu n'hi do...


                                                         

                                                        • Se pot?
                                                          JB | dimarts, 4 de novembre de 2008 | 00:16h
                                                          Vinga va...esta en castellà però t'agradara.:
                                                          http://cotarelo.blogspot.com/2008/11/los-borbones-insultando-como-siempre.html

                                                          De res.
                                                          • gràcies
                                                            emigdi | dimarts, 4 de novembre de 2008 | 08:07h
                                                            JB,
                                                            Els borbons, al meu entendre, són pitjors que qualsevol polític, ja que a ell no els  ha triat ningú, ho són per dret de bragueta. Segur que t'has divertit amb la baralla amb en Morigan. Saps el que m'ha dit la meua dona: pos, que tenim poca faena...
                                                            salut
                                                            • La teua dona
                                                              JB | dimarts, 4 de novembre de 2008 | 15:19h
                                                              potser no tindrà raó en el sentit literal de la frase però, si en teniu, ho dissimulem molt be, encara que en aquest cas existeix l'atenuant de que era diumenge per la tarda. Ara, reconec que tot plegat si que es una mica estrany.
                                                              El problema es que entreu/M fàcilment al drap i els comentaris es van retroalimentant i de vegades ens hauríem de preguntar ( uns mes que altres) si es correcta "l'exhibició" inacabable. Jo, predica'n amb l'exemple, no he volgut contestar-te a la teva darrera al·lusió sobre la reina, la meva ideologia etc. Crec que ja va queda'n clar i potser no cal insistir. Ni ara ni en el futur.
                                                              • gràcies pel comentari
                                                                emigdi | dimarts, 4 de novembre de 2008 | 15:38h
                                                                Demà al matí vaig al teu poble, que hem de preparar diversos temes amb la regidora de cultura. Volem donar impuls a la fira literària i canviar-la al voltant de Sant Jordi. A veure si ens en sortim i aconseguim que Jesús sigui un referent quant a fira literària, com ens hem sortit amb el curs literari de la URV a l'estiu.
                                                                salut
  • re
    adam/roquet| Adreça electrònica | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 10:49h
    Em dona igual, el que pense la grega, casada amb el borbó, perquè cadascú té la seua moral i la seua ètica, el mateix Xirinachs, era un capellà indepentista i defensor dels valors de la júsiticia i pau. La dona del borbó, per mi només representa la dona d'un rei imposat per Franco, i que a més és borbó,  descendent dels monarques que a als catalans vam traure les nostres llibertats com a poble.
    • cobra
      emigdi | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 10:51h
      de tots i de totes, també dels i de les homosexuals que ella detesta i discrimina. He fet el post només per reivindicar de nou la llibertat sexual de cadascú, i també la pràctica sexual, per suposat.
      salut
  • Hipocresia
    doe| Adreça electrònica | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 09:59h
    Només es pot dir així. Els que som homosexuals avui en dia, i més concretament els de la meua edat, potser no em lluitat tant com altres generacions, encara que si que ho hem fet i ho continuarem fent. Potser ens ho hem trobat tot fet i només hem recollit fruits, però no consentim que ens diguin coses així, ni molt menys que passi per alt i d'aquí dues setmanes haguem de sentir que són molt campetxanos...
    Encara queda gent d'aquesta, i no està tot fet ni de molt lluny. Desgraciadament.
    • No sabia que ets homosexual
      emigdi | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 10:46h
      David,
      Gràcies de nou per la teua fidelitat al bloc. No us heu trobat tot fet les noves generacions, ja que la lluita per la igualtat i contra l'homofòbia encara roman i malauradament encara queda molta pedagogia a fer. La borbona s'ha lluït de nou i ha donat mostres que és una carca. ells que es casen per interessos econòmics es creuen amb el dret de jutjar altra gent, que té una altra orientació sexual, i que es regeix per l'amor i pel desig, com tothom.
      Una abraçada des de Campredó,
      emigdi
      • Discriminació
        Peret | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 14:21h
        Açò de "No sabia que ets homosexual" sobrava. No cal ser homosexual per defensar les opcions sexuals de cadascú.
        Ser homosexual no és diferent a ser heterosexual. No són les opcions sexuals les que ens qualifiquen.
        Sí, encara ens resta molt per fer.
        • Ho he dit
          emigdi | dissabte, 1 de novembre de 2008 | 18:16h
          perquè el xaval que havia escrit el comentari sol participar molt sovint en el bloc. Evidentment que no cal ser homosexual per defensar les opcions sexuals, aquest és el meu cas precisament. Jo sóc casat amb una dona i tinc dos xiquets, i m'ìmplico força en la lluita per la llibertat sexual.
          salut
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats