Correu Blocs | VilaWeb.cat
desficiosa | Mitjans de comunicació | dimecres, 29 d'octubre de 2008 | 15:22h
Mai m'haguera imaginat estar comparant les dues televisions en aquests termes, però és el que hi ha: sembla una competició per veure qui cau més baix. Guanya, és clar, Canal 9, però TV3 se li acosta de vegades de manera perillosa.

Com hui al migdia. Gràcies a la TDT, he anat fent zapping d'una a l'altra durant la primera part de l'informatiu. I semblaven calcats. La notícia bomba: que neva, fa fred i plou. Que sí, que no és habitual a l'octubre, però potser en fan un gra massa... Un quart d'hora massa, per ser exactes, que és el temps que hi han dedicat, si fa no fa, al tema. Una mica més, ves per on, els de TV3, que encara parlaven del temps quan Canal 9 ja ensenyava l'omnipresent Camps inaugurant no sé què.

Anem bé.

Comentaris: 3
  • Jo crec que el 3/24 sí és perillosa, que n'és la que dóna
    josepblesa | dimecres, 29 d'octubre de 2008 | 21:45h
    les consignes.

    El millor de C9 és quan comencen a gastar temps en les bajanades més inversemblants. El farcit de "El caso" és la nova aportació que 3/24 copia a mansalva, sota el format d'informació de proximitat. Però quan cal portar un home de "càtedra" inveteradament és español de pro. Tamames, aquell de renfe, etc, o el doctor aquell del càncer, etc. clar no hi ha en Massagué, en Batlle, etc. que són uns pobres afeccionats.

    Tanmateix, també, parga la pena veure d'altrees formes de catalanitat, que les encunyades pel Neonoucentisme. Qui no s'apanya és perquè no vol !
    Un b7.
  • ;)
    pertutatis | dimecres, 29 d'octubre de 2008 | 17:35h
    Haha molt ben dit. Ja n'hi ha prou de tots els anys la mateixa cantoria: "No es recorda nevada igual". Au vinga va, de segur que al món hi ha coses millors a dir en un informatiu. Per això volen les corresponsalies?

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats