El Consell escolar del centre és l'òrgan de participació de la comunitat educativa en el govern dels centres educatius.
Les funcionsprincipals del Consell són l'aprovació, el seguiment i l'avaluació dels projectes que desenvolupen l'activitat educativa del centre (article 127 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació; BOE núm. 106 del 04/05/2006).
Les eleccions a membres dels sectors electius es convoquen els anys parells i enguany 2008 toca. Tot el procés s'ha de portar a terme entre el 2 de novembre i el 15 de desembre de 2008, de tal manera que: - quedin constituïdes les meses electorals abans del 12 de novembre; - es portin a terme les eleccions dels representants dels diferents sectors entre el 23 de novembre i l'1 de desembre i - quedi constituït el nou Consell escolar abans del 15 de desembre.
Les eleccions per a la constitució inicial o la renovació parcial dels membres del Consell escolar, les ha de convocar la direcció del centre amb un mínim de quinze dies hàbils d'antelació a la data de realització de les votacions.
Es important la participació activa de mares i pares al Consell, per la qual cosa us animem a que us "plantegeu" de presentar les vostres candidatures. A la nostra escola no hi ha massa "tradició" de Consell Escolar, quant per altra banda pot i ha de tenir un paper important pel correcte funcionament de la vida escolar.
En el consell escolar de l'escola Santa Anna hi ha 6 representants del sector de mares i pares que son: Isabel Baget, Josep Llonch, Jordi Pons, Ramon Batista i Pere Pamies. Hi ha una vacant d'en Miquel Molluna que va deixar de ser del Consell al no tenir ja cap fill a l'escola. La representant de l'AMPA és la Neus Domènech, que substitueix a la Carme Pena.
Per a més informació sobre aquest tema cliqueu aqui.
No sé què voleu dir quan es diu que "no hi ha massa tradició" en el Consell Escolar. Pel que sé el Consell Escolar d'aquesta escola ha fet la seva tasca al menys en els darrers anys; potser en l'únic que es diferencia d'altres Consells Escolars, és per la seva gran duradaen cadascuna de les seves sessions, aspecte que es podria considerar positiu, encara que més temps no vol dir més feina. Pel demés penso que el seu funcionament és com a la immensa majoria de centres. Salutacions. Lluís
Amb la frase "no hi massa tradició de Consell escolar" no ens referim a que en el Consell no es faci feina sinó en la trascendència que te e que es fa en el consell a l'escola.
Així pe, en les eleccions al consell la participació és baixa, hi ha encara famílies que no saben que és el consell, que s'hi fa i per a que serveix, els acords i actes no son públics i per tant no s'en pot fer debat.... Es a tot aixó i més i que diem que "no hi ha massa tradició de consell a l'escola".
La participació en les eleccions als Consells Escolar - com en la majoria de les altres eleccions- acostuma a ser baixa. No sé si la participació en les eleccions al CE de l'escola de Castellvell són més baixes que en la resta de centres (diria que estan bastant per sobre la mitjana). Els actes no són públics tal com marca la normativa i és el mateix que passa en tots els consells d'administració o juntes (excepte les generals) de qualsevol empresa o institució (AMPA, SEAT, comissions parlamentàries, junta FCB,....).
En quan al coneixement i difusió és als representants de cada sector a qui toca explicar tant els resultats, com les propostes que s’hi porten.
Fem que el CE sigui una bona eina per aconseguir, els objectius que ens proposem - tota la comunitat educativa - pels nostres fill i filles. Salutacions, Lluís
Documentació activa de l'AMPA: Estatuts de l'AMPA, Pla anual de Funcionament del Menjador, Instruccions utilització blog, Normativa actual Activitats extraescolars, Assegurançes.... Aquests documents són sempre els del curs vigent i per tant els anem actualitzant cada curs.
En aquest apartat hi podreu trobar els números de l'AMPA informa que l'AMPA publica. L'AMPA informa és un butlletí d'informació sobre temes de l'AMPA que no te cap periodicitat, peró que entenem pot ser d'interès per a les famílies de l'escola
En aquesta categoria hi trobàreu tota la informació enrelació amb els projectes educatius del menjador per tal que us sigui més fàcil cercar-hi la informació
Apartat que recull les activitats de formació que s'organitzen des de l'AMPA i que anomenem de manera genèrica "Escola de Famílies". Hi podeu trobar articles informatius sobre temes que pensem us poden ser d'interès.
Aqui hi podreu trobar informació sobre portals familiars, webs de recursos i activitats per a fer amb família.
Tambè hi trobàreu activitats per a fer amb família.
"Fent esport fem amics", és un projecte de l'AMPA de l'escola Santa Anna per a fomentar el joc net en l'esport escolar en el que tots, famílies, entrenadors, mestres i esportistes hi han de contribuir. L'objectiu és una competició educativa. Cal utilitzar tot el potencial educatiu de l'esport mes enllà de guanyar o perdre.
Tot el que fa referència a la Trobada Esportiva de l'Escola Santa Anna. I Trobada abril 2006, II Trobada maig 2007, III Trobada maig 2008, IV Trobada 2009.
En aquest apartat hi trobàreu informació referent a l'aplcació de les noves tecnologies en el món educatiu. Internet, webs educatives, pissarres digitals...
En aquest punt hi trobàreu tot alló que fa referència al curs 2006-2007 i que no te un apartat específic al blog. Recull tant informació sobre inici de curs: preinscripció, llibres i material.. com informació sobre les activitats escolars que s'han dut a terme dins l'escola al llarg el curs escolar
En aquest punt hi trobàreu tot alló que fa referència al curs 2007-2008 i que no te un apartat específic al blog. Recull tant informació sobre inici de curs: preinscripció, llibres i material.. com informació sobre les activitats escolars que s'han dut a terme dins l'escola al llarg el curs escolar
En aquest punt hi trobàreu tot alló que fa referència al curs 2008-2009 i que no te un apartat específic al blog. Recull tant informació sobre inici de curs: preinscripció, llibres i material.. com informació sobre les activitats escolars que s'han dut a terme dins l'escola al llarg el curs escolar.
En aquest punt hi trobàreu tot alló que fa referència al curs 2009-2010 i que no te un apartat específic al blog. Recull tant informació sobre inici de curs: preinscripció, llibres i material.. com informació sobre les activitats escolars que s'han dut a terme dins l'escola al llarg el curs escolar.
Tota la informació relativa als cursos anteriors la trobàreu a l'apartat ZZ al final de Categories
En aquest punt hi trobàreu tot alló que fa referència al curs 2010-2011 i que no te un apartat específic al blog. Recull tant informació sobre inici de curs: preinscripció, llibres i material.. com informació sobre les activitats escolars que s'han dut a terme dins l'escola al llarg el curs escolar.
Tota la informació relativa als cursos anteriors la trobàreu a l'apartat ZZ al final de Categories
Web de l'Agrupació de Bestiari Festiu de Catalunya. En aquesta web hi tenen cabuda tots els col.lectius que s'ocupin de figures de Bestiari festiu, tot entenent per Bestiari tota aquella figura d'imatgeria festiva zoomòrfica amb portador, de carcassa o protèssica, amb caràcter individual o grupal, i amb tècnica, funcionalitat i simbolisme determinats.
No sé què voleu dir quan es diu que "no hi ha massa tradició" en el Consell Escolar.
Pel que sé el Consell Escolar d'aquesta escola ha fet la seva tasca al menys en els darrers anys; potser en l'únic que es diferencia d'altres Consells Escolars, és per la seva gran duradaen cadascuna de les seves sessions, aspecte que es podria considerar positiu, encara que més temps no vol dir més feina. Pel demés penso que el seu funcionament és com a la immensa majoria de centres.
Salutacions.
Lluís
Amb la frase "no hi massa tradició de Consell escolar" no ens referim a que en el Consell no es faci feina sinó en la trascendència que te e que es fa en el consell a l'escola.
Així pe, en les eleccions al consell la participació és baixa, hi ha encara famílies que no saben que és el consell, que s'hi fa i per a que serveix, els acords i actes no son públics i per tant no s'en pot fer debat.... Es a tot aixó i més i que diem que "no hi ha massa tradició de consell a l'escola".
Gràcies per la teva col·laboració.
AMPA Escola Santa Anna
La participació en les eleccions als Consells Escolar - com en la majoria de les altres eleccions- acostuma a ser baixa. No sé si la participació en les eleccions al CE de l'escola de Castellvell són més baixes que en la resta de centres (diria que estan bastant per sobre la mitjana).
Els actes no són públics tal com marca la normativa i és el mateix que passa en tots els consells d'administració o juntes (excepte les generals) de qualsevol empresa o institució (AMPA, SEAT, comissions parlamentàries, junta FCB,....).
En quan al coneixement i difusió és als representants de cada sector a qui toca explicar tant els resultats, com les propostes que s’hi porten.
Fem que el CE sigui una bona eina per aconseguir, els objectius que ens proposem - tota la comunitat educativa - pels nostres fill i filles.
Salutacions,
Lluís