Anit vaig vore el debat entre McCain i Obama i encara em faig creus com els ases del Partit Demòcrata -el seu aparell sobretot- han triat Obama com a candidat a president. Després de vore'l atentament estic completament segur que Hillary hagués estat molt millor candidata, hagués arribat més a la gent i hagués derrotat àmpliament McCain.Si hi va haver algun guanyador d'un debat prou anodíi en el qual es van repetir les frases que ja havíem escoltat a bastament durant la campanya, aquest va ser McCain. No va estar brillant però si molt més convincent i populista que Obama. Sobretot perquè va fer aflorar totes les contradiccions del discurs buit i retòric d'un candidat, Obama, que és fum de palla d'arròs.
La premsa americana és molt més sectària que la d'ací. Una pena però veus la CNN, la CBS i l'ABC i fa oix la seua adoració per Obama. Que rediantres li hauran vist al pardal aquest?
La premsa americana és molt més sectària que la d'ací. Una pena però veus la CNN, la CBS i l'ABC i fa oix la seua adoració per Obama. Que rediantres li hauran vist al pardal aquest?


És veritat que els debats Obama-McCain van ser decebedors, jo esperava molta més canya per part de l'Obama, però com que anava per davant a les enquestes va optar per no arriscar.