Correu Blocs | VilaWeb.cat
belzaballa | Política | dimarts, 16 de setembre de 2008 | 12:11h
S'acostaven eleccions espanyoles i el govern del PSOE va anunciar que pagaria 210 euros en concepte d'ajuda de lloguer als joves d'entre 22 i 30 anys durant quatre anys. Ens vam engrescar i vam pensar que, amb aquests diners, podríem llogar el nostre primer pis. D'això ja fa mig any. Cansats d'esperar una resposta que no arribava, la setmana passada vam anar al Consell Comarcal, on havíem tramitat els papers, per saber què punyetes passava.

I, oh, sorpresa!


Resulta que el ministeri espanyol encara no havia introduït les nostres dades! Hi devia haver algun error, ens van dir. Ah, i tan difícil era fer un truc per dir-nos-ho i poder-ho solucionar? Ah, no, si tu no hi ets a sobre, millor per a ells, 210 euros que s'estalvien.

Avui ens han trucat des del Consell Comarcal (que consti que ells sí que fan el que toca, i que qui es fa l'orni és el govern espanyol) dient-nos que ja han aconseguit tramitar les dades. Això mig any després que féssim la sol·licitud. Ara cal esperar a veure quan triguen a respondre'ns i què ens diuen.

L'estratègia del ministeri és la de deixar passar el temps i anar posant traves fins que ens cansem. Però tinc molt clar que no em cansaré. Que ompliré els deu mil papers que em demanin i que faré el que calgui fins aconseguir que em paguin el que van prometre. I penso que tothom hauria de fer el mateix i no deixar que se surtin amb la seva.

Comentaris: 2
  • Espera
    dErsu_| Adreça electrònica | dimecres, 17 de setembre de 2008 | 11:22h
    Per fer més passadora l'espera podeu llegir una mica, us recomano "el castell" o "el procés" d'un tal Kafka, un paio que coneixia un poc tot això dels ministeris.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats