Explicació i font de la Foto.
La recollida de respostes de l'enquesta per conèixer el perfil dels usuaris d'aquest bloc s'ha estancat en 85 de les 100 respostes que espero per a donar els resultats definitius. Si la cosa no s'anima els propers dies (vaaaa, els que torneu de vacances!!), no esperaré a arribar als 100, i donaré els resultats definitius, que ja són força importants.
A ells no els cal explicar res. Amb el poder que els confereix l'Estat, imposen la seva voluntat damunt el nostre poble. La Constitució espanyola, feta a la seva mida, està per damunt de la voluntat democràtica de catalans, bascos o gallecs. I el més trist de tot és que aquest projecte de dominació política, econòmica i cultural compta amb la complicitat, per activa o per passiva, d'amplis sectors de la societat catalana, temerosos d'enfrontar-se obertament a la dominació espanyola. Ens cal ser valents i defensar amb fermesa un Estat propi per a la nació catalana. Si no ens hi posem de seguida, el nostre país i la nostra llengua tenen els dies comptats. Encara hi som a temps. Però no ho deixem per demà que podria ser massa tard.
Espai web del bloc Marcús on es pot trobar tots els apunts del bloc classificats en categories, un espai sobre blocs i altres seccions amb webs interessants.
Ens cal ser valents i defensar amb fermesa un Estat propi per a la nació catalana. Si no ens hi posem de seguida, el nostre país i la nostra llengua tenen els dies comptats. Encara hi som a temps. Però no ho deixem per demà que podria ser massa tard.