M'assabento d'una nova actuació del personatge que ostenta el dubtós títol del pitjor cap del món que he tingut. El vaig patir durant massa temps i la seva incompetència provocava una barreja d'impotència i malestar que encara tinc la sensació que no he pogut expulsar del tot el fantasma i la ràbia que em provocava. Per sort, tan abans com després he conegut persones que tenen capacitat de lideratge, d'aconseguir motivar i de fer que els hores de treball no es vegin com hores de vida llançades. Caps de veritat. I alguna vegada que m'ha tocat manar he utilitzat l'experiència per saber què no fer, potser he comés errors, però la majoria de gent a qui he manat encara em parla, i tenim bona relació. El problema és que tot i que jo ja no pateixo el personatge en qüestió, vaig deixar amics allà, i de tant en tant m'expliquen històries que provoquen una estranya sensació de deja vu. Continua cremant persones, enfonsant un projecte que sentiem com a nostre però vam abandonar per no veure més a qui ens 'dirigia', cosa que no feia.
Amb tot, les instàncies superiors no s'estan de cremar persones i deixen aquest inombrable, impresentable i maniqueu personatge governant una delegació i fent que es cremin persones, però clar, millor atacar 10 treballadors que no pas un cap. Tot i que s'havia posat en coneixement de superiors els seus comportaments, mai havia passar res. Ara sé que ha tornat a actuar, i que hi ha més gent que ha patit els efectes d'aquesta comentada direcció. I el pitjoer és que tant els que hi són com el que ja no hi som, sabem que seguirà allà, fins que descobreixin la baixesa moral i ètica del personatge, aleshores serà quan marxarà, però segur que perquè li donaran el preuat ascens que busca trepitjant a tots i a tothom sense compassió.
Potser aquest petit article que vaig llegir a Yahoo! algú el podria interpretar, dins aquella corporació...





i sempre es queden ells
Jo també he patit l'incompetència/prepotència/misèria d'un cap. Son gent espavilada i molt poc intel-ligent amb un gran complex d'inferioritat, sinó no estarien cremant al personal contínuament. Gent capaç de amargar l'existència de qualsevol. I al igual que tu, un cop fora de l'empresa te n'adones realment del que son i t'alleuja saber que pel seus fets/resultats no estaves equivocat.
Jo tinc ganes de passar-me per l'antiga feina un dia i dir-li al meu ex-cap (després de passar més de 5 persones pel meu lloc i fer figa en les vendes)" Hola! on està el tal? i l'altre? i l'altre?" i per cert després de quatre anys que no hi soc, segurament que has doblat les vendes. Oi? Segur que el deixaria K.O.
Jo crec que aquests elements (per exemple:Fedegico Jimenez Losantos) saben alguna molt especial (corruptela/afer púbic /nepotisme etc.) d'algun "membre" de la junta directiva.