Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
musicaglobal | dijous, 17 de juliol de 2008 | 13:45h

Aquest final de juliol Josep Thió entrarà a l’estudi de gravació per completar el que serà el seu tercer disc en solitari.


El disc constarà de dues parts:

La  primera és el concert en directe que  Josep Thió va enregistrar a l’Auditori de Barcelona dins el Festival BarnaSants el passat mes de febrer (acompanyat de Joan Pau Chávez als teclats, Santi Serratosa a la bateria, Joan Motera al contrabaix i Berta a les veus).

La segona part del disc estarà composta de noves cançons que enregistrarà al seu estudi de gravació (novament amb l’acompanyament de Joan Pau Chávez, Santi Serratosa i Joan Motera).

El disc inicial-ment portava per títol Barcelona-Girona, com a referència a un trajecte vital i artístic –Josep Thió va néixer a Barcelona-, però durant el procés de finalització de les noves cançons ha sorgit un altre possible títol, Els teus cels (títol d’una de les noves cançons).

Aquest treball, a diferència dels anteriors, no comptarà amb la presència de col·laboradors amb les úniques excepcions de Roger Farré (baixista de Gossos) i d’Arola Vázquez (que actualment fa les veus en els concerts en directe).

El treball es mesclarà entre finals d’agost i principis de setembre als estudis 44.1 d’Aiguaviva i està previst que vegi la llum un mes més tard.

El disc serà editat per Música Global Discogràfica.

 

 

Comentaris: 8
  • avui és demà
    ricard99| Adreça electrònica | divendres, 6 de novembre de 2009 | 15:47h
    per mi és el teu millor treball, encara que les noves cançons posteriors encara m'agraden més i més, Josep. felicitats per la teva trajectòria. Fa anys vaig regalar-te un llibre de poesia meu i, aquest mes, en publico un altre. Si te'n recordes de mi, m'agradaria que m'escriguessis un mail. Salut! Us he posat aquí l'enllaç. Ricard
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats