Correu Blocs Traductor | VilaWeb.cat
jpuig | dissabte, 10 de desembre de 2005 | 23:55h

Feia dies que no escrivia en el meu bloc, hi torno amb més ganes que mai per cridar ben fort contra la por, per cridar ben fort contra la intolerància i sobretot per denunciar la flaquesa moral de bona part de les ments pensants d'aquest país.

Si algú es pensa que portant-se be a Madrid, es a dir demanant perdo dia a dia, als nacionalistes espanyols et tractaren millor, està ben equivocat, es tot al contrari; com diuen la millor defensa es un bon atac.

Cal reclamar com acte de valentia política encadanar-se davant la COPE a Madrid, que van realitzar els militants de les JERC.


Com es pot criticar, per part d'alguns que han fet el mateix en moltes altres ocasions. (IC no sigueu botiflers, si vau fer el mateix a BCN)

Per la via de les voluntats i les bones intencions, com va reconèixer el Bisbe Carrera no s'aconseguit res; el propi President Pujol diu que la COPE li provoca urticària, doncs ja ni ha prou de mentides, cal denunciar i acabar amb aquells que mitjançant la falsedat i la mentida fomenten l'odi, tal com feia aquella emissora ruandesa  condemnada per genocidi o tal com va fer la pròpia alemanya nazi.

El Mundo de PJ i la COPE de Jimenez Losantos son models a extingir en una societat democràtica, no son mitjans de comunicació sinó que son mitjans al servei d'una secta, que des-informen, manipulen i amaguen la veritat i els veritables periodistes tenen dret a informar, ara no ho poden fer-ho.

Com va dir l'articulista defenestrat, cap dels dos te cor, hi estic d'acord i hem solidaritzo amb ell per haver tingut la valentia de dir el que pensem molts.

Comentaris: 29
  • Viva España y Cataluña
    Yo | dissabte, 7 de juny de 2008 | 20:19h
    Pero que paleto!!!
    Con lo bonita que es Cataluña , que pena que haya tanto bufón paleto dentro de ella.
    Mientras toda Europa s une, vosotros os cerrais? Un serrucho y a flotar al mar...es lo qu quieres? Bien que querías aguita española para beber hace un mes, no?
    Vaya solidaridad...EGOISTA!
    Mientras en España se habla Castellano, en el resto del mundo se habla Español. Con gente como tu dan ganas de irse a otro lado a veranear.
    Esa autosuficiencia llorona no es buena.
    Menos mal que hay Catalanes que salvan tu tierra...desde Madrid, que te den!
  • OBSESIONS ESQUERRANES
    PERE CORNÉS | diumenge, 28 d'octubre de 2007 | 18:38h
    No sé per quina clau de sol sustingut sempre estem damunt el mateix tema, com si les coses no es poguesin fer amb certa coheréncia. Per un costat reclames "ferro" contra la Cope, per altre tú mateix defenses actuacions sortides de mare. Quan varen tancar els medis de l'esquerra vasca -abertzale vares clamar al cel,... que no és el mateix ? bé uns son de dretes i els altres d'esquerres , uns diuen mentides els altres defensaben la violéncia.  Quina és per tú la llibertat d'expresió ? Que no hem de defensar-la ?. Ó nomes quan pensen com tú ?. És una llástima, peró et veiem el "plumero" massa sovint i cal argumentar les coses,  respectar més opcions, encara que siguin de dretes ó abertzales, encara que no hi estiguem d'acord.  Ets una mica feixista noi !. En Chávez de Veneçuela sería un aprenent al teu costat.
    • Molt be
      Francis | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 10:11h
      Totalmente d'acord, Pere. Tan sols hi ha que veure que ara, el Xavi, per cridar "viva España" es un peseter, un venut, un traidor... Aqui, si no ballem tots al mateix ritme, som uns traidors. Es lo mateix que en Franco, pero amb catalanisme. Es una vergonya per a Catalunya, i per a tota Espanya. Hem de ser intolerants amb els intolerants, hem de desitjar i assolir la llibertat d'elecció i expressió, just lo que els nacionalistes aquestos ens volen llevar.

      Salutacions.
  • Ecuanimitat
    joan miquel| Adreça electrònica | dilluns, 1 d'octubre de 2007 | 12:45h

    No sé per qué, peró un cop llegit tot el que envolta aquest fenómen pseudo-polític anomenat independentisme, diferenciat es clar del verdader sentiment d'aspiració legítima  a ser en el futur un país de veritat, m'anadono que hi han pseudo-polítics que per desgrácia fan més mal que bé en aquest procés d'ambició territorial. Per ser més clar, fan servir l'independentisme per fer bandera dels seus postulats, de la mateixa manera que els comunistes d'ara ténen la senyera ecológica per despistar, ó millor dit per entorbolir les aigues d'un projecta polític que té una idología caducada. Hom pensa que les esquerres tenen exactament el mateix defecta que les dretes més grolleres: pensar que el seu enemic polític está desfasat i caldría la seva extinció. Em preocupa especialment aquestes esquerres que han defensat el dret d'expressió, peró sempre i quan es digui el que ells pensen: dir ó pensar el contrari és ser condemnat sistemáticament, si poguesin a la pena capital. Tanmateix queda palés que de fatxes n'hi han tant de dretes com d'esquerres. Anem malement,....

    • Correcte
      Francis | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 10:14h
      Molt acertat, Joan Miquel, molt acertat. No es podia dir mes clar. Els extrems es toquen... i son igual de perillosos.

      Llibertat d'expressió i d'elecció. Sense cap imposició de cap tipus.
  • Endavant
    Joan | diumenge, 8 de gener de 2006 | 16:05h
    Les paraules que et dediquen certs personatges, envalentonats per la cobertura que els permet internet, no mereixen cap més comentari. Tens tot el meu suport. Per cert, des de quan mentir és sinònim de llibertat d'expressió? Des de quan es confon el respecte a diferents maneres de pensar amb la defensa de fets que no són veritat?
    • LLIBERTAT NOI
      kiko | diumenge, 28 d'octubre de 2007 | 19:01h

      Veig que tú també fas ús d'aquesta cobertura anónima,.. i aquest és el problema, exactament aquest, acusar els uns de fer el que un mateix també fa. Peró es clar, un es creu sempre legitimat, els altres són els mentiders i no tenen dret a parlar. Quina és la democrácia sensa discrepáncia ?. La dictatocrácia, própia de les ideologíes absolutistes i aquesta esquerra independentista amb l'excusa de l'estelada, hi és a prop. També la manipulació es eina predilecta i llança les seves hienes a mossegar una emisora de rádio com si fós el mal principal del nostra país. La llibertat d'expresió és poder dir el que un vol, si tot,....tant com ells pensen que el mentider ets tú. De vegades també tenen raó saps ?. Més de les que sembla, de fet penso que son més temuts per les seves veritats que per les seves mentides. Qui mana ?, doncs demana el que ens pertoca aquest que manen,... et volen despistar, volen que miris un enemic virtual, que només té una frequéncia hertziana, res més. No els aprovo, peró respecto el seu dret a dir el que diuen, malgrat no m'agradi, peró no em preocupen gens ni mica, per qué ells no són el problema de Catalunya.

  • Carta als reis (mags)
    Josep | dimarts, 27 de desembre de 2005 | 12:38h

    Benvolgudes magestats:

    Els escric per demanar'ls algunes cosetes en aquest país que ens ha tocat viure:

    Voldria una classe política espanyola més digna, doncs hi tenim uns d'ultradreta que continuen en els mateixos principis que l'any 75. Per ells és com si no passés el temps. Els altres estan acollonits pel que els diuen algunes emisores de ràdio i diaris, a més de tenir un corrent espanyolíssim a dintre. Solament alguns partits d'esquerra independentistes dels països catalans, euskadi, aragó i galícia tenen plantejaments que han evolucionat amb els temps.També voldria que feren desapareixer als energúmens de fatxes intolerants, que impregnats del veritable espanyolisme ranci i caspós s'atreveixen encara a defensar-nos, amenaçant a persones emprant actituds del matonisme mafiós.

    A banda els demane, que si ho poden fer, no esperen al dia 6 de gener, vagen per feina, que en tenen molta per fer.

    Una forta abraçada, Joan.


    • Silenci còmplice
      Anònim | dilluns, 2 de gener de 2006 | 22:53h
      El silenci còmplice dels progressistes espanyols teòricament demòcrates és molt preocupant. Lògicament també ho és el clima guerracivilista que promou la dreta feixistoide espanyola. Però no oblidem que qui calla atorga.
  • Estem a democràcia
    Manel Viana Zanón| Adreça electrònica | dimarts, 27 de desembre de 2005 | 08:01h

    Com molt be diu vosté senyor Puig a l'alemanya nazi es feia lo que vostes proposen, tancar una emissora per que no diuen lo que vostés consideren correcte. I el fet de que estem en una democràcia es demostra per que tot el mon podem expressar la nostra opinió, també els catòlics, sempre dins de la llei. Tinga en compte que a mi com al senyor Pujol no em fa gràcia la Cope, i com no em fa gràcia no l'escolte i punt, axó es democràcia. Jo no m'encadene a les portes de la Ser, Digital +, o a les del País, per que no m'agraïsc el que diuen, ni molt menys demane que aturen de fer us del seu dret d'expressió, els que no opinen com jo, per que soc demòcrata i no feixista, no se si m'ha entés.

    Un salude, i a vore si creen un partit nacionalista republicà de centre ací a la mal dita "Comunitat" Valenciana, som País Valencià.

    Manel


  • Salut i ànims
    Anònim | dissabte, 24 de desembre de 2005 | 15:55h
    Tranquil Joan. Ja veus que els nazis t' acusen de nazi. A més d' incoherents solen ser fracassats socials. Si estan tan nerviosos és un bon senyal. Vol dir que el poble català avança cap a la llibertat plena
  • al asaltapiscinas
    Ibérico | dimecres, 21 de desembre de 2005 | 13:38h

    Juan Puig, nazi de mierda. No dudes que si alguna vez me cruzase contigo por la calle te escupía a la cara para demostrarte el profundo desprecio que siento hacia tu bastarda persona.

    Toda mi solidaridad y apoyo por esos catalanes que se sienten Españoles. Y a ti decirte que me cago en tu puta sangre.

    ¡¡VIVA ESPAÑA Y VIVA CATALUÑA ESPAÑOLA!!
    • RE
      Paris | dimecres, 12 de març de 2008 | 21:09h
      ¿"nazi"? ¿y que eres tú con ese léxico tan exquisito que utilizas? Por cierto, la gramática española también existe (a la cara o en la cara)

      Menos insultos y más educación y cultura. Estudia un poco más, por el bien de tu descendencia...
  • Dónde queda la libertad de prensa, radio...?
    Gulliver| Adreça electrònica | dilluns, 19 de desembre de 2005 | 16:12h

    Mira que me cae mal la COPE, pero me parece una vergüenza que desde un
    partido político, ERC, se vaya contra una emisora de radio. Hay unas
    reglas del juego democrático que hay que cumplir exquisitamente, y
    entre ellas está la libertad de prensa (y de radio). Ni es de recibo
    cerrar medios (Egin, Egunkaria), ni tampoco lo es presionar
    políticamente para "aturar la cadena de l'odi".

    En
    democracia está el sistema judicial para los medios que incumplan la
    legalidad, y para los que la cumplan, la única postura democrática
    admisible es aguantarse.
  • Al feixista
    Català constitucionalista | diumenge, 18 de desembre de 2005 | 16:03h

    Estimat asaltapiscines feixista:

    La COPE no és cap secta, això és el teu desig. La secta ets tu i tots els nazionalistes que volteu el pressupost del desgovern del tripartit. Vosaltres sou la secta, els que multeu els comerços que no retolen en la llengua màgica, els que idolatreu, adoreu i defenseu més que la vida una llengua, els que penseu que una llengua forma una cosmogonia pròpia i us inventeu una història mitològica per tal de justificar les vostres al.lucinacions independentistes. Tu, Puig, i tots els que són com tu sou una secta, un virus feixista i repugnant com el nacionalisme, del qual ja vam veure els seus efectes a l'Alemanya heredera del seu idealisme i que vosaltres, els nous nazis, seguireu el seu camí si ningú no us diu prou. Ja n'hi ha prou senyor Puig. Tu ets la secta, deixa de projectar el que tu ets sobre la resta. No existeix el poble de Catalunya, senyor Puig. Existeixen les persones. I tu no ets una persona, sinó un robot al servei d'una ideologia totalitària i feixista que s'atreveix als que defenem la llibertat per sobre de tribus i pobles inexistents, i voluntats i dèficits fiscals imaginaris.


    • D'acord totalment
      josepmaria| Adreça electrònica | dissabte, 26 d'abril de 2008 | 17:02h
       puig, ets un nazi català i prou. Com els teus amics tardà, puigcercós, etc ect, antics terroristes de terra lliure disfressats de demòcrates.
      Joan Puig, si no t'agrada la COPE no l'escoltis i punt, t'enteres?  vaja colla de nazis, parlant de sectes....i el tripartit? jajajajajja per pixar i no treure gota.
  • Endavant Joan
    Pep | diumenge, 18 de desembre de 2005 | 02:19h

    Veig que el peperos, et llegeixen i sembla que els hi fas por.

    Aqui  sota en tenin dos exemples de la mateixa familia, un fa de poli" bueno", i l'altre de poli "malo", però tots dos son el mateix.


    • por? jajaja
      josepmaria| Adreça electrònica | dissabte, 26 d'abril de 2008 | 16:57h
      escolta joan puig...ets un tio ridícul..un desgraciat, esteu al parlament de Madrid cobrant pasta de un govern que dieu  que no és el vostre.  foteu el camp, pallassos d'ERC, sou patètics i teniu el que us mereixeu...heu anat a la puta calle...el poble és sobirà i està fart de tanta tonteria, tan odi i tanta merda que surt de les vostres boques...i us ho diu un català. jajaja por diu? foteu pena tios
  • Imatge
    Xavier Martín | dissabte, 17 de desembre de 2005 | 20:05h

    I mentrestant és igual la imatge dels catalans, no? Al meu blog, he iniciat una espècie de debat sobre si ERC danya la imatge dels catalans. Qualsevol aportació serà ben rebuda.

    Si alguna cosa no agrada, la solució no és encadenar-se davant d'una emisora de ràdio o amenaçar amb tancar-la. És això una societat lliure o una societat on només és correcte allò que agrada a qui governa. Avui, tinc entès que en un acte de les JERC s'ha criticat al Grup Godó pel tracte informatiu de l'encadament a la COPE. Si una cosa han de fer les organitzacions polítiques és acceptar les crítiques.

    D'acord que el to de Losantos és a vegades excessiu, però no per això s'ha de tancar o voler fer callar l'emisora a la qual pertany de manera totalment arbitrària.

    Sr.Puig, no sé si ha estat a aquesta jornada de les JERC, però probablement sigui més positiu per als catalans parlar dels problemes reals de la gent (com hem fet al X Congrès de Noves Generacions de Catalunya, avui) i no encadenar-se a res, ni arrencar pàgines de la Constitució, ni escudar-se en la famosa catalanofòbia quan no fan les coses bé.


  • Fot-lis canya Joan
    Narcís | divendres, 16 de desembre de 2005 | 19:09h

    Totalment d'acord amb el teu article, aquesta gent ens vol callats i servils i tot i aixì encara ens menysprearia.

    Com pot ser, que accions identiques, fetes per exemple per grenpace, son apladides per tota la progresia pijo-pogre i en canvi si les fan catalans son criticades.

    Massa autoodï, es el que hi ha, Endavant JOan, més patriotes consequents com tu és el que cal !!!!


  • .
    Tristany| Adreça electrònica | divendres, 16 de desembre de 2005 | 18:31h

    Fer actes polítics davant la COPE és fer-los sentir importants, per tant, crec, jo faria servir dues vies:
    1- La legal, seguiment diari i demanda o querella diaria.
    2- Fer servir el sentit de l´humor i enfotren-s'en directament d´ells. Tractar-los de iècils i curts de gambals és el que els pot ofendre més.
    (p.e. al meu blog :"els papers d'en Tristany" ,hi he posat un gif animat, que , al meu entendre, está la mar de bé)
    apali, fins aviat!..


  • Qué pena
    Jaime | divendres, 16 de desembre de 2005 | 17:57h
    Cómo es posible que un diputado pueda legitimar un acto contra la libertad de expresión y se dedique a lanzar soflamas desde un blog. El verdadero peligro en España son los políticos y sus juventudes que defienden los derechos colectivos de un pueblo por encima de la libertad y los derechos individuales. Libertad significa poder decir y poder no escuchar, y si algo no te gusta, acude a la justicia. Es una pena que la clase política catalana esté representada por individuos como Tardá o Puig.
  • Endavant Puig, Tardà i les JERC!
    Jordi | divendres, 16 de desembre de 2005 | 16:41h

    Endavant amb els patriotes. Vau fer el que havíeu de fer davant la Cope.

    Denunciar l'odi sempre és oportú.

  • Cal cridar encara més fort
    Josep | dilluns, 12 de desembre de 2005 | 16:04h

    Hola Joan, acabe de descobrir el teu blog. Pense el mateix que tu, que cal dir cada dia PROU. Ja està bé de tenir que suportar aquestos mitjans de comunicació colpistes. Caldrà recordar-los el que estaven disposats a fer l'any 96??. La cope, el mundo i abc son els hereus de L'alcazar. Es dediquen a fomentar l'odi entre persones, a desinformar i manipular, encenent els ànims dels ramats que els segueixen.

    Haurem de demanar valor a aquells que ara s'arruguen i son incapaços de contestar les mentides i manipulacions? O és que com els xics del psoe, mai han estat capaços d'alçar la veu?  Massa por tenen!!

    I la justícia, on està?? Tan eficaç i eficient que és detenent perillosos terroristes separatistes pel fet de parlar en català, per què no actua contra aquells que sembren l'odi amb la intoxicació com a eina?? Haurem d'esperar que hi haja algun atac per part d'algun energúmen encés per les proclames d'aquestos predicadors de la fe integrista espanyolista??

    Pense que en un estat modern i democràtic, no caldria esperar que una situació com aquests es produira.


  • Endavant
    Peret | diumenge, 11 de desembre de 2005 | 21:01h

    Endavant. Seguiu fotent canya als espanyolistes enemics de Catalunya. Els enemics de Catalunya ens estan observant amb lupa per saltar a la mínima i acabar amb l' independentisme. Cal plantar-los cara.


    • dimite
      viva españa| Adreça electrònica | dissabte, 24 de desembre de 2005 | 15:27h
         _..._
                      ,'     `.
                     Y        |
                     |      _/
                     |
                     |
                     |
                     |
                     |
                     |
                 ,--'_`--.
                 |_______|
              _.-'""   ""`-._
           ,-"               "-.
         ,'                     `,
        /                        
      |                           |
      |                             |
      |                             |
      |                             |
      |                             |
      |                           |
                                 /
         `.                     ,'
           `._               _,'
              `--.._____..--'

      cabron dimite y comprate una isla fuera de españa, recuerda: cataluña es españa
      • Viva España
        Ethelwira | dissabte, 27 de maig de 2006 | 13:01h
        Me parece bien lo de la isla, pero no deben ser impunes.  Estos gamberros han traicionado la Constitución que juraron respetar y defender.  Yo creo que deberíamos mandarlos a un isla rodeada de alambre de espino electrificado y cuyas aguas sean frecuentadas por tiburones.
        • Joan Puig amenaza de nuevo
          Carles Riera | dissabte, 27 de maig de 2006 | 23:22h
          Joan Puig amenaza con volver a asaltar la piscina de Pedro J. Ramírez
          • saludo a juan puig
            juan | divendres, 25 d'abril de 2008 | 20:05h

            juan puig, eres asqueroso y vomitivo, me gustaria encontrarme contigo cara a cara, en el campo, te saludaria como mereces, cerdo y rancio nacionalista catalan. te daria motivos para odiar a los españoles.-

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 28 visites
  • Aquesta setmana: 308 visites
  • Aquest mes: 147 visites
  • Des de l'inici: 176212 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 64 visites
  • Aquesta setmana: 923 visites
  • Aquest mes: 433 visites
  • Des de l'inici: 169179 visites

Categories

Últims 40 canvis

Arxiu

« Juliol 2009 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats