Correu Blocs Traductor | VilaWeb.cat
OriolSoler | divendres, 3 de juliol de 2009 | 16:35h

Si us sembla en parlem la setmana que ve tranquil·lament perquè avui estem a Can Bordoi reflexionant sobre el futur i no tinc gaire temps per escriure, però si que us ho volia avançar: Tal com explica avui El Pais, hem posat en marxa una distribuïdora de llibre digital amb Abacus i Vicens Vives presidida per Ferran Soriano i dirigida per Ernest Folch. I  clar te relació amb el post de l’altre dia tot i que no podia ser explícit.


El powerpoint de la setmana

36L i Leqtor.cat, la nostra aposta pel llibre digital

Facebook

Podeu fer comentaris sobre totes les entrades al meu perfil del Facebook

http://www.facebook.com/Nuvolvermell

Sobre aquest bloc

Aquest bloc va néixer el juliol de 2006 per compartir de forma intermitent i informal com evolucionava el projecte de grup cooperatiu al voltant de la indústria cultural que impulso amb altres amics, Cultura03. El 8 de juny de 2007 vaig deixar el bloc i em vaig comprometre a continuar al cap de dos anys per veure, de forma esportiva i sabent els riscos de fer evidents els errors, i els encerts, com havien evolucionat les coses en el nostre projecte, en la indústria cultural local i en la indústria cultural global amb la perspectiva del temps.

Complint aquest compromís, Núvol Vermell torna a posar-se en marxa durant un any, les regles del joc son les mateixes:

  1. Intentaré escriure cada dia de dilluns a divendres sobre el projecte de Cultura03 i sobre la indústria cultural i de la comunicació catalana i i del món. Res més.
  2. Donaré detalls sobre persones i reunions , fracassos i èxits, idees pròpies i alienes... amb la única intenció de compartir la il·lusió per aquest projecte empresarial.
  3. Respectaré, és clar, la confidencialitat que exigeix la confiança de tanta gent i l’elemental prudència sobre els projectes en curs que encara no estan consolidats.
  4. Finalment, no criticaré a ningú. Ni als polítics, ni a la competència i menys als de casa. Només bones idees, dades, coses que passen amb l’únic objectiu de construir, de compartir, de créixer.

I n’hi afegeixo una de nova:

  1. Si que accepto comentaris però caldrà fer-los en el meu facebook, de la mateixa manera que vull fer aquest bloc amb alegria, no em ve de gust que em flagel·lin anònims impertinents.

Últims 40 canvis

Categories

Arxiu

« Febrer 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats