Totalment d'acord, Saül. Si el poble català es manifesta, ERC, no pot actuar com si no hagués passat res, i fer president a qui més li agradi. De fet, aquest va ser el problema de la inestabilitat de la passada legislatura. El problema és - tal com indica l'acudit, sublim- en Puigcercós. No entenc com pot ser tan sectari - gairebé sembla ICV- a favor del PSOE, i l'enpanyolíssim Montilla. Si no soporta CiU, que ERC no hi pacti i es quedin a l'oposició. Quantes humiliacions més us ha de fer el PSOE? Si recordeu els titulars de tots els diaris de l'endemà de les eleccions del 2003, ningú imaginava fer president Maragall - El Periodico: Mayoria nacionalista- i va ser en Puigcercós i en Montilla qui ho van fer, i ho tornaran a fer. Us imagineu que el PP guanya a Espanya, i el PSOE el canvia ajuntant-se amb la resta de partits? O a l'inrevés? NO, Espanya té sentit d'estat. La direcció d'ERC, no la té, té sentit de regió. Un president d'una nació ha d'estar legitimat per les urnes. Sort, que encara hi ha en Carod, quan no hi sigui i mani el maquinador Puigcercós - igual que el maquinador Montilla- ERC, caurà en picat.
De fet, aquest va ser el problema de la inestabilitat de la passada legislatura.
El problema és - tal com indica l'acudit, sublim- en Puigcercós. No entenc com pot ser tan sectari - gairebé sembla ICV- a favor del PSOE, i l'enpanyolíssim Montilla. Si no soporta CiU, que ERC no hi pacti i es quedin a l'oposició.
Quantes humiliacions més us ha de fer el PSOE?
Si recordeu els titulars de tots els diaris de l'endemà de les eleccions del 2003, ningú imaginava fer president Maragall - El Periodico: Mayoria nacionalista- i va ser en Puigcercós i en Montilla qui ho van fer, i ho tornaran a fer.
Us imagineu que el PP guanya a Espanya, i el PSOE el canvia ajuntant-se amb la resta de partits? O a l'inrevés? NO, Espanya té sentit d'estat. La direcció d'ERC, no la té, té sentit de regió. Un president d'una nació ha d'estar legitimat per les urnes.
Sort, que encara hi ha en Carod, quan no hi sigui i mani el maquinador Puigcercós - igual que el maquinador Montilla- ERC, caurà en picat.