Correu Blocs | VilaWeb.cat
És un cas de censura, o bé es discriminació?
J.R. | diumenge, 10 de setembre de 2006 | 03:29h

No sé si es correcte de parlar de censura en aquest cas. M'explicaré:

En Rubianes és una mena de Boadella bis. Tots dos fan servir l'escàndol i la grolleria per atreure públic a les seves sales. Aleshores, la qüestió es si aquesta mena de màrqueting ha de ser finançada o cofinançada amb diners públics. Si la resposta és NO, ni Rubianes ni Boadella haurien d'actuar en teatres fets o comprats amb diner públic. En aquest cas no estaríem davant d'un cas de censura, perquè podrien continuar actuant sense cap problema en sales privades (si és que els volen, és clar), sinó d'un cas de discriminació. A Pepe Rubianes, l'Ajuntament de Madrid l'ha discriminat per maleducat. No hi tinc res a dir. Són els madrilenys qui han de decidir què es fa dels seus impostos. Sospito que, a diferència de nosaltres, als madrilenys no els agrada que els insultin i pagar ells la festa.

Tampoc no tindria res a dir, per exemple, si a Boadella no se li permetés d'actuar el TNC: És més em molestaria veure junts el nom de Boadella o el de Rubianes i  el TNC, trobo que seria fer un mal ús dels meus diners.

Dit d'una altra manera: un empresari de teatre privat pot negar-se perfectament a contractar un actor, simplement perquè no li agraden els valors que encarna aquell actor. Trobaria estrany, per exemple, veure un actor que insulta els catòlics actuar en un teatre de l'Església Catòlica. I si ho pot fer un empresari privat, també ho pot fer un Ajuntament, només que l'Ajuntament actua en nom dels seus representats. Suposo que quan Gallardon ha actuat d'aquesta manera, ho ha fet perquè creia que aquest era el sentiment d'una majoria de madrilenys, que són els qui paguen el "tinglado". Si ha fet bé o malament, ja ho diran les urnes.

Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.




pagina nova d'en Saül Gordillo








Vols rebre els apunts del bloc? Introdueix el teu correu:

Lliurat per FeedBurner






www.flickr.com
Saül fotos Más fotos de Saül

Ver el perfil de Saül Gordillo en LinkedIn

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 31 visites
  • Aquesta setmana: 1889 visites
  • Aquest mes: 3632 visites
  • Des de l'inici: 1211985 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 263 visites
  • Aquesta setmana: 9342 visites
  • Aquest mes: 16556 visites
  • Des de l'inici: 1705174 visites

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
Creative Commons License
Saül Gordillo. Bloc sense fulls is licensed under a Creative Commons Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 2.5 Espanya License.
Based on a work at blocs.mesvilaweb.cat.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.saul.cat.


RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats