Bé està que comenceu a explicitar públicament que, a part de l'alcaldia també voleu cultura-patrimoni i urbanisme. Això ja m'agrada més. Prefereixo les propostes de futur que no pas els fets passats, ja que el passat s'escriu de diferent manera segons l'historiador que ho escrigui, i és veu de diferents maneres segons des de quina latitud és mira. Continuo pensant que explicar el que s'ha fet no contenta a ningú, ja que tots pensem egoistament que s'ha fet poc en el nostre entorn, és allò de la naturalesa de cadascú, ben reflectit en el conte de l'escorpí i la granota.
Apa, no t'enfadis que la vida és un instant entre dues eternitats, o dit d'altra manera, la vida son dos dies i un està plovent.
Això ja m'agrada més. Prefereixo les propostes de futur que no pas els fets passats, ja que el passat s'escriu de diferent manera segons l'historiador que ho escrigui, i és veu de diferents maneres segons des de quina latitud és mira.
Continuo pensant que explicar el que s'ha fet no contenta a ningú, ja que tots pensem egoistament que s'ha fet poc en el nostre entorn, és allò de la naturalesa de cadascú, ben reflectit en el conte de l'escorpí i la granota.
Apa, no t'enfadis que la vida és un instant entre dues eternitats, o dit d'altra manera, la vida son dos dies i un està plovent.