josep_blesa |
divendres, 28 de maig de 2010 | 20:43h
aquesta no me la sabia.
Em sent molt identificat amb la manera d'actuar de JØRN UTZON. Li vaig fer un post a Roser Giner sobre l'Òpera de Sidney d'Utzon. Era un home que treballa poer a la gnt a través de la seua arquitectura.
PS: Can Lis és la seua casa a Mallorca. Sorprèn com usa els materials mallorquins però té una visió exòtica més propera a Creta o Xipre en la manera de concebre-la, pel que veig en les fotos que he pogut descobrir. Agraït prer la descoberta. No m'estranyaria que intervingués i col·laboràs en alguna part de la casa. Això és molt nòrdic...hahahahaha..
Em sent molt identificat amb la manera d'actuar de JØRN UTZON.
Li vaig fer un post a Roser Giner sobre l'Òpera de Sidney d'Utzon.
Era un home que treballa poer a la gnt a través de la seua arquitectura.
PS: Can Lis és la seua casa a Mallorca. Sorprèn com usa els materials mallorquins però té una visió exòtica més propera a Creta o Xipre en la manera de concebre-la, pel que veig en les fotos que he pogut descobrir.
Agraït prer la descoberta. No m'estranyaria que intervingués i col·laboràs en alguna part de la casa. Això és molt nòrdic...hahahahaha..