Hi havia una vegada un escorpit que volia travessar un riu. Va veure una granota i la va cridar.
- Granota, que m'ajudaries a travessar el riu? Si ho fas, t'ho agrairé per sempre!. Pujaré a sobre la teva esquena i així podré travessar el riu sense enfonsar-me. - Au va, escorpit! I si, quan som al mig del riu, tu a sobre la meva esquena i jo a sota, en punxes i em claves el teu verí?? - No puc fer això granota!. No veus que ens enfonsaríem els dos i jo també em moriria? - Potser tens raó, escorpit!. Au va, doncs, puja i anem-hi!
L'escorpit puja a sobre la granota i van fent via per travessar el riu.
De sobte, quan són el mig de riu, ai las!, ve-t'ho aquí, que l'escorpit va i li clava punxada a la granota i l'injecta el seu verí.
La granota, enmig del dolor i enfonsant-se li crida: al
- Però, què has fet escorpit!!! No veus que ara ens enfonsarem i ens morirem tots dos?? No m'has dit que no ho faries mai, això?? - Ho sento, granota! No he pogut evitar-ho!!. Soc així: ho porto a dins....
------------------------------------------------ Astrologia: Signe astrològic de Catalunya, segons diuen: L'Escorpit Des de principis de novembre de 2005 a finals de novembre de 2006: Any d'Escorpit
Hi havia una vegada un escorpit que volia travessar un riu. Va veure una granota i la va cridar.
- Granota, que m'ajudaries a travessar el riu? Si ho fas, t'ho agrairé per sempre!. Pujaré a sobre la teva esquena i així podré travessar el riu sense enfonsar-me.
- Au va, escorpit! I si, quan som al mig del riu, tu a sobre la meva esquena i jo a sota, en punxes i em claves el teu verí??
- No puc fer això granota!. No veus que ens enfonsaríem els dos i jo també em moriria?
- Potser tens raó, escorpit!. Au va, doncs, puja i anem-hi!
L'escorpit puja a sobre la granota i van fent via per travessar el riu.
De sobte, quan són el mig de riu, ai las!, ve-t'ho aquí, que l'escorpit va i li clava punxada a la granota i l'injecta el seu verí.
La granota, enmig del dolor i enfonsant-se li crida: al
- Però, què has fet escorpit!!! No veus que ara ens enfonsarem i ens morirem tots dos?? No m'has dit que no ho faries mai, això??
- Ho sento, granota! No he pogut evitar-ho!!. Soc així: ho porto a dins....
------------------------------------------------
Astrologia:
Signe astrològic de Catalunya, segons diuen: L'Escorpit
Des de principis de novembre de 2005 a finals de novembre de 2006: Any d'Escorpit