A mi em sap greu, i diria que no recull ni la complexitat ni la pluralitat de la internet catalana. Vaig participar el les primeres Jornades, i del que vaig anotar destacaria un parell de preocupacions que he anat seguint. La primera és que vaig veure moltes qüestions que pel fet de ser subtils, pel fet que es començaven a dibuixar, podriem dir també, o perquè plantejaven compromisos de país, quedaven esbandides ràpidament. Són tres menes dels plantejaments a aquelles Jornades en que vaig trobar aquest problema, i n'hi ha més. Si com dius han acabat en idea de negoci, aquesta era la segona. Sobre la despolitització diria que és un error. O, dit d'altra manera, que la catosfera, si ho necessitem, haurem de crear unes trobades, jornades, o el que ens pugui ser menester.
Vaig participar el les primeres Jornades, i del que vaig anotar destacaria un parell de preocupacions que he anat seguint.
La primera és que vaig veure moltes qüestions que pel fet de ser subtils, pel fet que es començaven a dibuixar, podriem dir també, o perquè plantejaven compromisos de país, quedaven esbandides ràpidament. Són tres menes dels plantejaments a aquelles Jornades en que vaig trobar aquest problema, i n'hi ha més.
Si com dius han acabat en idea de negoci, aquesta era la segona.
Sobre la despolitització diria que és un error. O, dit d'altra manera, que la catosfera, si ho necessitem, haurem de crear unes trobades, jornades, o el que ens pugui ser menester.