Correu Blocs | VilaWeb.cat
HIPOCRESIA
emili | divendres, 1 de gener de 2010 | 15:41h

Tot just són aquells que es diuen partit federal, però que  quan canvien el barret al seure a Madrid hi fiquin tot tipus de fre a l'autonomia política de Catalunya, són els que defensen el manteniment de l'status quo de la divisió provincial.

Però també és trist  que CiU, per allò de pescar vots  en riu térbol, digui que si no hi ha consens territorial s'ha d'aturar la llei de vegueries.

Després aniràn CiU i el PSC   demanant un millor encaix de CAtalunya dins d'Espanya i no tenen pebrots d'organitzar territorialment la nostra nació. Una cosa que no depèn de Madrid, que no es pot posar com a culpable a Madrid, l'aturen.

Des dels territoris no metropolitans n'estem cansants d'aquest neocentralisme barceloní  que no té cap voluntat de reequilibrar territorialment Catalunya, que pensa Catalunya com el rebost o l'abocador de Barcelona. Ja n'hi ha prou. Vegueries  sí!!

Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.




pagina nova d'en Saül Gordillo








Vols rebre els apunts del bloc? Introdueix el teu correu:

Lliurat per FeedBurner






www.flickr.com
Saül fotos Más fotos de Saül

Ver el perfil de Saül Gordillo en LinkedIn

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 170 visites
  • Aquesta setmana: 2028 visites
  • Aquest mes: 3771 visites
  • Des de l'inici: 1212124 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 1305 visites
  • Aquesta setmana: 10384 visites
  • Aquest mes: 17598 visites
  • Des de l'inici: 1706216 visites

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
Creative Commons License
Saül Gordillo. Bloc sense fulls is licensed under a Creative Commons Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 2.5 Espanya License.
Based on a work at blocs.mesvilaweb.cat.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.saul.cat.


RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats