VilaWeb.cat
Extrema dura
Vicentico | dijous, 19 de novembre de 2009 | 20:16h
Doncs a mi em sembla perfecte. Tot el que sigui millorar l'educació sexual és bo. Perquè volta molt maldestre i molt animal de pota rodona pel món. Fins i tot, diria, que si funciona adequadament, amb una mòdica inversió de 14.000€, l'erari públic es pot arribar a estalviar uns quans milers d'euros, i la societat algun que altre trauma social.  

D'entrada, que la jovenalla extremenya de 14 a 17 anys sàpigui que amb un totxo te la pots escantillar, o que una vagina no és un guardaobjectes, ho agrairà el pressupost del Servicio extremenyo de Salud.

En segon lloc, donades les perspectives de futur que els espera, es bo,  que de grans tinguin una bona eina per evitar la depressió, el jugar tot el dia a cartes, o tibar el porró. I això, sense risc que augmenti dramàticament la població.     

En tercer lloc, a la Conferencia Episcopal, una campanyeta d'aquestes característiques ("El placer está en tus manos") li va bé, pequè potser els podrà estalviar algun que altre drama.

I perquè no tinc més temps....però no més hi vec avantatges.

Per cert, que les males llengues diuen que per l'any que bé, si el tema no prospera adequadament, es preveu la cració d'un cos de "manporreros".

 


Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats