Jo sempre t´he dit Maria Elena, dec ser l'únic! Però a part d'això, estic molt content de llegir-te i m'haguès agradat molt baixar a Montroig i poder parlar amb tots els cosins. Però no he pogut fer-ho. Tot anar molt ràpid i no havia combiació possible. Si, el capallà tenia raó, la padrina tenira molt de coratge. Era tot un model a seguir i per mi ho segueix sent. Els records del Xalet i dels padrins, sempre seràn presents en mi. Cap dia, ni cap hora, ni cap minut ni cap segon passats al Xalet varén ser mai dolents. El teu germà sempre ha estat present dins meu, i quan vaig mirar de comptar els cosins que érem, ell em va reivindicar el seu lloc i no podia oblidar-lo. Això no vol dir que em de fer sentimentalis-me. Com bé dius, la padrina ens va donar els gens Bargalló-Escoda , uns gens que diuen que mai s'ha de mirar enrere, sempre endavant amb el cap ben enlaire i amb el pas ferm per afrontar els reptes de la vida. Una abrçada a tota la família!!
Però a part d'això, estic molt content de llegir-te i m'haguès agradat molt baixar a Montroig i poder parlar amb tots els cosins. Però no he pogut fer-ho. Tot anar molt ràpid i no havia combiació possible.
Si, el capallà tenia raó, la padrina tenira molt de coratge. Era tot un model a seguir i per mi ho segueix sent.
Els records del Xalet i dels padrins, sempre seràn presents en mi. Cap dia, ni cap hora, ni cap minut ni cap segon passats al Xalet varén ser mai dolents.
El teu germà sempre ha estat present dins meu, i quan vaig mirar de comptar els cosins que érem, ell em va reivindicar el seu lloc i no podia oblidar-lo. Això no vol dir que em de fer sentimentalis-me. Com bé dius, la padrina ens va donar els gens Bargalló-Escoda , uns gens que diuen que mai s'ha de mirar enrere, sempre endavant amb el cap ben enlaire i amb el pas ferm per afrontar els reptes de la vida.
Una abrçada a tota la família!!