Josep (Benaguasil) |
dilluns, 26 d'octubre de 2009 | 09:33h
Home Tadeus, amb la teva descripció d'allò que no és ser polític i d'allò que no ha de ser la política acabes de retratar amb exactitud a FranSisco Camps, al PP i la resta de governs i polítics que ens ha tocat patir en aquest malaurat país. Jo sempre dic que la realitat pot estar bastida sobre una gran mentida, però no per això és veritat. I així és com vivim actualment al País Valencià: una societat dividida i infectada per les mentides de la "Transició?". Estàs dient que Bismarck, Washington i Jefferson, Garibaldi, Ghandi... estàs dient que tots eixos éren puerils, gent infantilitzada? Fes-t'ho mirar. No es tracta de somnis, sino de recuperar la realitat, de fer visible allò que tones de mentides i fem dretà espanyolista han sepultat. I en cas de ser un somni, una utopía, què! El món es construiex així. No era una utopía la república francesa? No eren una utopia els drets laborals? No era una utopia la pròpia democràcia i l'estat de benestar? L'eina la tenim nosaltres a les nostres mans. Tan sols hem de saber utilitzar-la i no llençar-nos la terra als ulls els uns als altres. La teva actitud no ajuda en res.
Estàs dient que Bismarck, Washington i Jefferson, Garibaldi, Ghandi... estàs dient que tots eixos éren puerils, gent infantilitzada? Fes-t'ho mirar.
No es tracta de somnis, sino de recuperar la realitat, de fer visible allò que tones de mentides i fem dretà espanyolista han sepultat. I en cas de ser un somni, una utopía, què! El món es construiex així. No era una utopía la república francesa? No eren una utopia els drets laborals? No era una utopia la pròpia democràcia i l'estat de benestar?
L'eina la tenim nosaltres a les nostres mans. Tan sols hem de saber utilitzar-la i no llençar-nos la terra als ulls els uns als altres. La teva actitud no ajuda en res.