Entenc la sensació perquè la meva és semblant. No puc entendre el país reivindicat a trossos i alliberat a trossos, perquè no estarà alliberat. Et creus que el catalunyisme preveu el procés a passos? No. El catalunyisme vol pensar i fer per Catalunya i no pensar en res més. També caldria veure si hi ha la voluntat d'anar a la independència, de veres. Només hi ha un camí, amb els matisos que vulguem, que és la lluita per l'alliberament nacional dels Països Catalans. La resta, misèria i mirar-se el melic. El catalunyisme no s'interessa ni per la Catalunya nord. I entenc les dificultats, però un projecte nacional que es dinamitzi arreu de la nació, amb propostes de referèndums, amb actes d'insubmissió, amb mobilitzacions amb plantejaments comuns, impulsant eines comunes. I acabant amb les paradetes d'excusa de mal pagador d'accions culturals i òmniums culturals, que serveixen per mantenir els nivells on interessa a alguns que mai han optat de veres pel país. Cal que treballem més junts que mai, en propostes comunes i en accions comunes. Només la coordinació nacional ens podrà arribar a fer un poble lliure. Et creus que els catalunyistes, si s'arribés a assolir la independència d'una part, es dedicarien després a la resta? NO!!!!! El projecte continua sent en comú: independència per als Països Catalans. Una abraçada. Aleix
Només hi ha un camí, amb els matisos que vulguem, que és la lluita per l'alliberament nacional dels Països Catalans. La resta, misèria i mirar-se el melic. El catalunyisme no s'interessa ni per la Catalunya nord.
I entenc les dificultats, però un projecte nacional que es dinamitzi arreu de la nació, amb propostes de referèndums, amb actes d'insubmissió, amb mobilitzacions amb plantejaments comuns, impulsant eines comunes. I acabant amb les paradetes d'excusa de mal pagador d'accions culturals i òmniums culturals, que serveixen per mantenir els nivells on interessa a alguns que mai han optat de veres pel país.
Cal que treballem més junts que mai, en propostes comunes i en accions comunes. Només la coordinació nacional ens podrà arribar a fer un poble lliure.
Et creus que els catalunyistes, si s'arribés a assolir la independència d'una part, es dedicarien després a la resta? NO!!!!!
El projecte continua sent en comú: independència per als Països Catalans.
Una abraçada.
Aleix