Correu Blocs | VilaWeb.cat
insults de peixatera
david | dijous, 23 de juliol de 2009 | 21:34h
En Sostres, com a articulista, és justament el contrari de tot allò que diu admirar: ni fina ironia, ni liberalisme anglosaxó, ni elegància de classe alta, ni idees elevades ni res: és ben bé una peixatera de mercat.

La qual cosa és perfecte per a un programa de Tele5. Però no per a l'Agora. Què hi farem. És una pena que els diners invertits en una educació tan cara a vegades només donin resultats com aquest.

Dit això, crec que toca defensar la llibertat d'expressió. Precisament l'error d'en Saül, si és que se li pot dir així, és dir el que pensa, sense maquillatge, quan el més fàcil, per a un suposat càrrec orgànic, seria callar-se com fan tants d'altres, instal·lats en silencis acomodats, que van fent fent la puta i la ramoneta sense emprenyar ningú i cobrar a fi de mes. Doncs això: crec que toca defensar la llibertat d'expressió, cosa que inclou respectar l'opinió dels altres encara que no la compartim.

Tampoc s'ha amagat mai de la seva feina, aquest bloc cada dos per tres ens recorda que és el director de l'ACN. Per ser justos, cal reconèixer que Sostres també fa el mateix, i cada dos per tres ens recorda les seves amistats amb els influents personatges que l'han convertit en el franctirador barroer i  bufonesc que és avui: Prenafeta, Madí, Sanchis i, últimamente, el noi de les americanes de can Barça i aspirant a succesor d'en Jan.

Sí que ens amaga, això sí, que ell també cobra del Tripartit, o almenys li imprimeix cada dia l'articulet. El tripartit sustenta des de fa anys amb un generós percentatge el diari on escriu a diari: Una participació de diners públics que hauria de fer caure la cara de vergonya als gestors que es van passar anys i panys més concentrats en influir políticament que en fer un diari nacional català que empresarialment funcionés per ell sol. Ara l'han deixat en mans del tripartit, d'en Godó i d'en Lara. Quina colla de patriotes, els anteriors gestors de l'avui, prenafetas i sanchis inclosos... quina herència que han deixat... peixatera inclosa.
Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.




pagina nova d'en Saül Gordillo








Vols rebre els apunts del bloc? Introdueix el teu correu:

Lliurat per FeedBurner






www.flickr.com
Saül fotos Más fotos de Saül

Ver el perfil de Saül Gordillo en LinkedIn

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 170 visites
  • Aquesta setmana: 2028 visites
  • Aquest mes: 3771 visites
  • Des de l'inici: 1212124 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 1305 visites
  • Aquesta setmana: 10384 visites
  • Aquest mes: 17598 visites
  • Des de l'inici: 1706216 visites

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
Creative Commons License
Saül Gordillo. Bloc sense fulls is licensed under a Creative Commons Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 2.5 Espanya License.
Based on a work at blocs.mesvilaweb.cat.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.saul.cat.


RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats