Correu Blocs | VilaWeb.cat
L'important és si compleix o no l'estatut
Xavier | dilluns, 13 de juliol de 2009 | 18:39h
Moltes gràcies Elisenda, per l'article aclaridor del que sabem fins ara de l'acord (o de la part que han volgut fer pública).

Seria bo que tan bon punt sabéssim alguna cosa més del contingut del mateix, poguéssis fer un post amb una comparativa una mica més extensa respecte del que diferencia l'acord del text de l'Estatut que es va aprovar en referèndum (vaja, que et a sobre et porto feina!).

Això ens donaria una mica de perspectiva per saber per quines raons aquest acord no es que sigui millor o pitjor, sinó si compleix, i en quina manera aquest estatut.

Per cert, tinc la desagradable sensació, que hi ha tot una sèrie de forats, per on s'escola una gran part de la potencialitat que te l'estatut, p.e. en base a valoracions de amb data "caducada". Com dius, no és el mateix 1 euro al 2006 que al 2012, i és molt fort que d'això ni se'n parli públicament, i que fer-ho sembli que siguis d'un partit o un altre, i no va d'això. Va de, com a mínim, allò que no es interpretable, com que hi arribem un any més tard, després d'un any d'endarreriment!. Ja sé que l'acord s'ha de vendre, però hi ha coses que realment crec que atempten contra la intel·ligència més bàsica!

Gràcies de nou,

Xavier

Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 3 visites
  • Aquesta setmana: 153 visites
  • Aquest mes: 258 visites
  • Des de l'inici: 42928 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 30 visites
  • Aquesta setmana: 288 visites
  • Aquest mes: 543 visites
  • Des de l'inici: 43125 visites

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats