Correu Blocs | VilaWeb.cat
-->
Gràcies David, estic segur que t'hauria agradat venir a Brussel.les
mba4639 | dimecres, 11 de març de 2009 | 15:09h
Ara bé, respecte al que dius d'ERC, jo no he parlat de desavinencesinternes d'ERC, he constatat de que en aquesta iniciativa ha estat duta a terme per militants crítics tant d'ERC com de CDC a les respectives estratègies de cadascuna de les direccions, però és curiós que tu mateix sembla que t'has pres aquesta constatació com un atac personal perquè donés suport a l'actual estratègiade pactar amb els socialistes. Potser aixó t'hauria de fer pensar una mica que com és que siguem militants critics a les actuals direccions, tant d'Esquerra com de CDC, qui estem fen realment accions efectives per la independència.

Reflexiona David, creus que si la direcció d'en Carod en el passat i ara d'en Puigcercós generés prou confiança al moviment sobiranista,a Brussel·les per moltes ganes que els membres del consell haguéssim posat, no haurem portat ni 100 persones a Brussel·les. Penses que la gent a Catalunya està contenta i satisfeta amb la manca de lideratge independentista dels partits catalans (ERC i CDC, per si tens algun dubte)?. Penses que aquesta gent, s'han gastat centenars d'euros i tot un cap de setmana per anar a Brussel·les a demanar la independència perquè son un abnegats lluitadors independentistes?, no David, molta gent, han vingut perquè en comptes de resignar-se veient la manca de coratge dels nostres líders polítics (és a dir ERC i CiU) han preferit lluitar.

Sincerament, jo penso que si han vingut més de 10.000 ha estat perquè hi ha realment un sentit de sentir-se orfe de lideratge sobiranista.

David, no creus que potser que tu, igual que els dirigents d'Esquerra i també com molts militants , esteu realment equivocats?

Reflexiona si us plau, i pensa que rectificar és de savis.

Salut i Indepèndencia
Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.

RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats


Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Entra la teva adreça de correu:

Delivered by FeedBurner

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    

Últims 40 canvis

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 33 visites
  • Aquesta setmana: 467 visites
  • Aquest mes: 896 visites
  • Des de l'inici: 208921 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 175 visites
  • Aquesta setmana: 1456 visites
  • Aquest mes: 2778 visites
  • Des de l'inici: 268919 visites