Correu Blocs | VilaWeb.cat
Algunes referències de Bernat "l'Aiguader".
anmonbar | enllaç permanent | dijous, 26 de juny de 2008 | 18:21h
De primeres anunciar-vos el festival d'ací al costat. Després una primera aproximació a la figura del nostre besavi Bernat "l'Aiguader".

Adjuntem el cartell del 3er Mésquerock per al proper dia 1 d’agost, encara que, vist el cartell, no creiem que ens trobeu per allà, però ens ho han enviat per a que li donem difussió, i així ho fem. Tenen página web: mesquerock.com per a més informació.

Hui som a la biblioteca de l’Alcúdia, què hi farem!. El darrer post el volíem posar des d’ací, però quan ja el teníem redactat, es tallava, i a la segona vegada desistirem. És per això que hui l’escrivim primer al Word i després el copiarem al bloc.

El diumenge, anant cap a Blavència a veure les exposicions, escoltàvem l’emissora “Ràdio 2 Clásica”, no sabem quin programa era (de nou a deu del diumenge matí), però es van fer de recitar “coplas de cordel” que donava gust. Fins que vam escoltar una que ens sonava d’haver-nos-la contat el nostre pare, que al seu torn l’havia escoltat del seu avi i besavi nostre, Bernat “l’Aiguader”. Deia alguna cosa així com “…de la disputa que tenían el 4 y el 3, para ver quien mejor número hacia. Cuatro son los evangelios, cuatro las partes del mes,… el número tres lo componen la Santísima Trinidad, treinta i tres años tenía Jesús al morir en la cruz…”, no sé, coses així. En arribar a casa li ho vam comentar al nostre pare i ens ho va confirmar fil per randa. Per Internet cercarem amb el “Google” “Coplas de cordel” i ens va eixir a la primera un llibre de “Coplas de ciego”, i l’encomanarem. Com que s’havia de lliurar de matí i treballem, posàrem l’adreça de cals pares, i hui ha arribat. No està la disputa del quatre i el tres, però el nostre pare en fer-li una ullada, s’ha emocionat, ja que són molt semblants als verses i romanços que recitava el seu avi. Per cert, sí que hi ha un brindis que feia el besavi i que els nostre pare encara se’l sap, el proper post l’hi posarem, ho prometem!.

Estem venint tots els dies a veure si ens posen les notes i podem tancar títol (així es diu de demanar el paper que justifica que hem fet la carrera de mestre), i mentre no ho fem no podem apuntar-nos a la borsa de treball de Mestres per a Catalunya. Estem nerviosos i no sabem si aguantarem els nervis... Ho deixem escrit ací per a qui no ho sàpiga i vulga apuntar-s’hi, no som cobejosos, compartim l’informació, encara que quan més gent s’hi apunte menys possibilitats tindrem d’obtenir una substitució, però… som solidaris. (També, la poca gent que hi veu açò… d’ací uns dies farem un mes a l’espai virtual i esperem arribar a les mil 1.000 visites, ara per ara no arribem a cinc-centes, ja veurem!).

Ah!, se'ns oblidava, els proper dia 3 de juliol anem a veure l'incombustible (és un dir) Willie DeVille i la Mink DeVille Band al Greenspace, ja us ho comentarem.

Fins a la propera!

Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 13 visites
  • Aquesta setmana: 200 visites
  • Aquest mes: 1583 visites
  • Des de l'inici: 80995 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 54 visites
  • Aquesta setmana: 501 visites
  • Aquest mes: 4140 visites
  • Des de l'inici: 175212 visites

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats