VilaWeb.cat
El dissabte vinent cal que torni a guanyar Esquerra
antonigarcia | enllaç permanent | dilluns, 9 de juny de 2008 | 11:25h

El dissabte la militància va parlar i va decidir que Joan Puigcercos i Joan Ridao han de liderar i donar un nou impuls al projecte d’Esquerra Republicana Catalunya. Crec que els Joans han tingut durant tota la campanya la voluntat de sumar, amb un discurs positiu i sense entrar en desqualificacions.  

Estic convençut que els Joans novament administraran amb rigor i efectivitat aquest resultats, incorporant propostes d’altres candidatures i fent una executiva forta i plural, per tirar un projecte amb una clara vocació de fer avançar el projecte d’Esquerra. 

Ara només demano que s’acabin els partits dintre del partit, perquè ens cal una sola veu. Demano silenci mediàtic i que les diferents tendències només expressin les seves propostes i posicionaments en els òrgans d’Esquerra.

Demano també de cara al Congrés que s’intenti arribar al màxim d’acord en les esmenes. Avui ja no tenen sentit esmenes a la totalitat ni bastantes esmenes parcials. Cal un acord polític i una executiva unitària en base els resultats del dissabte però fugint de les quotes e incorporant a la gent més valida de cada sector.

El dissabte Esquerra a de tornar a guanyar, i visualitzar que som un partit plural però més unit que mai que encara el canvi tranquil amb un equip potent i renovador per assolir el més aviat possible uns Països Catalans lliures i justos.


Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats