VilaWeb.cat
El bloc com a mitjà de comunicació ciutadà. Realitat o utopia?
marcus | enllaç permanent | dilluns, 3 de desembre de 2007 | 15:06h
Demà participaré a la II Trobada Blocaire de Terrassa (Vallès Occidental). El tema de la Taula rodona que farem al Cinema Catalunya és "El bloc com a mitjà de comunicació ciutadà. Realitat o utopia?".




2a Trobada de Blocaires terrassencs

Us convidem a participar en la 2a trobada de blocaires terrassencs que tindrà lloc el dimarts dia 4 de desembre a les 19.30 h al Cinema Catalunya.

Parlarem sobre El bloc com a mitjà de comunicació ciutadà. Realitat o utopia?. És el tema que va obtenir més vots en l'enquesta que vam tenir oberta a la portada del Directori fins el 19 d'octubre passat.

Es tracta d'una taula rodona en què comptarem amb la participació dels terrassencs Marc Roca i Joan Rovira, i de Saül Gordillo, director de l'Agència Catalana de Notícies, periodista i blocaire de referència de la catosfera.

Es tracta d'un acte obert a tothom, així que si voleu convidar-hi amistats i coneguts sereu tots molt benvinguts!


Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats