En aquest espai hi podreu llegir,
ordenades cronològicament i
classificades per tema, reflexions
breus de Josep-Maria Terricabras
sobre qüestions d'actualitat.
El Matarranya és una comarca situada al sud de la franja catalanòfona de l'Aragó, fronterera amb Catalunya -la Terra Alta, el Baix Ebre i el Montsià-, el País Valencià -els Ports i el Baix Maestrat- i el Baix Aragó.
Els seus dos rius principals són el Guadalop a ponent i el Matarranya al centre, ambdós afiuents de l'Ebre.
T’he escoltat i t’he vist. Amb això vull dir que he seguit el teu “discurs” per BTV. Carles, que vols que et digui?. No ets el meu heroi.
No entenc el teu postulat. Qui tens d’assessor i com has arribat fins aquesta teoría que has deixat anar. El fet és que venia d’escoltar l’Arcadi Oliveres i quan he saltat de canal i t’he vist, he pensat…. Un dels meus !!!!!. Però de cop m’he adonat que no. No pensem igual. I no ho fem perquè jo vull i soc català. Català d’Europa. Res de mitges tintes. Res de voler tenir el paper que fan partits com els socialistes o els convergents. Jo vull la independència d’Espanya i no m’amago. Després del teu discurs, no se que vols?. Vols tirar com a la centralitat?. Unió de partits d’Esquerra?. Però parles de catalanisme i no de nacionalisme?.
Mira, pots tenir la teva forma particular de veure el futur d’aquest partit polític que es diu Esquerra Republicana de Catalunya. Però el que no pots fer és sortir pels mitjans a dir barbaritats dels que porten sent companys de ruta des de fa molts anys. Que ens hem begut l’enteniment?.
I tu vols comandar el futur d’aquesta nau?. En vint minuts el que has fet és estelles del vaixell i que el que tingui temps que s’aferri a un tros de fusta per a sortir de l’aigua. Company Bonet, no anem be i amb aquest missatge, no em pots representar. Ho sento. Tu no ets el meu heroi. I ara que penso. Jo que soc?. M’agradaria saber a quin grup m’has posat. Soc militant A, B o C.
Carles, fes que t’ho mirin.
I això va per a tots. Estic fart d'escoltar que som un partit anomenat Esquerra. No. Diguem, no. Jo soc d'Esquerra Republicana de Catalunya i vull que em respectin tal com soc.