Correu Blocs | VilaWeb.cat
L'assassinat de Montesquieu i Rosseu. On és la separació de poders?
rocfernandez | enllaç permanent | dijous, 27 d'abril de 2006 | 17:26h
Ahir es va fer públic el relleu del director de El Periódico, Antonio Franco pel germà del Conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal. No cal ser massa murri per adivinar la deriva que ha tingut de fa temps El Periódico. nmés cal recordar algune sportades properes a les eleccions al Parlament i el seguiment, quan no estímul, a suposats casos de corrupció a l'entorn de CiU.

El Periódico curiosament va ser un dels mitjans que més s'estripava els vestits amb els familiars de la família Pujol, mentra ha passat de puntates pels nombrosos germans col·locats a la Generalitat pel Tripartit (els germans de Carod, Nadal i Maragall).

El que ja resultat del tot impresentable, és que ara aquest mitjà col·loqui un germà d'un alt càrrec executiu per dirigir-lo. Quina objectivitta pot tenir aquest mitjà?. On és la separació de poders de Motesquieu i Rosseu.

Ningú dubta que el germà de Nadal té dret a exercir la seva professió, com suposo que el teníen els fills de Pujol, però em sembla impesable que en un país normal un germà d'un coseller dirigeixi un mitjà que pretengui ser mínimament objectiu.  Però els progres d'aquest país, i els defensors de la llibertat d'expressió habituals callen ara, davant l'assassinat de Montsequieu i Rosseau.

Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

My status

Categories

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats