VilaWeb.cat
La sentència i el vocabulari
cucarella | enllaç permanent | dijous, 6 d'abril de 2006 | 23:23h

Cal congratular-se per la sentència del Tribunal Suprem espanyol que torna a afirmar que el que parlem i escrivim els valencians com cal és català. Amb aquesta ja en tenim deu. Si n'aconseguim un parell més podrem contar-les per dotzenes, com els ous i els caragols.

Evidentment, Camps i la seua banda d'acabacases no faran gens de cas de la sentència. I els qui no compleixen la llei són uns delinqüents. Acabacases i delinqüents, doncs.

A tot açò, segons que diu la notícia un dels arguments que ha tingut en compte el Tribunal Suprem ha estat un dictamen de l'AVL. Qui ho havia de dir! Però com les contradiccions són permanents en aqueixa alfalsàtica o userdàtica institució, em faig ressò de la notícia que diu que els seus inefables acadèmics han elaborat «el primer vocabulari jurídic valencià». En català ja n'hi havien, de vocabularis i de diccionaris jurídics. I si el Tribunal Suprem ha sentenciat que català i valencià són la mateixa llengua, què pretèn l'AVL amb aquests vocabularis i diccionaris diferenciadors? A quin sant o beato li fan ells la festa?


Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats