Explica el President Pujol en les seves memòries que no li sabia pas greu que hi haguessin manifestants davant del Palau de
Els catalans conforme el temps passava i el cove s’emplenava de peixos,
Aquests darrers anys, la construcció nacional s’ha fatigat de la ma d’un Govern fatigat. Massa sovint s’ha produït un desplaçament en el fet referencial. De Barcelona a Madrid. Les institucions catalanes han perdut pes en l’imaginari dels ciutadans.
La darrera gota que acaba per omplir el got, ha estat la nevada i les seves conseqüències. El Govern ha fugit de les seves responsabilitats dipositant-les en els elements, en el servei meteorològic, en les empreses elèctriques i en la mala sort.
Convé un canvi amb urgència. Per moltes raons, però també perquè ens estem jugant el prestigi i, per tant, la pervivència de les institucions seculars catalanes.




