VilaWeb.cat
Qui no entengui la raó del Català no mereix aquesta terra. __ EA !517
empordaaccio | enllaç permanent | dijous, 4 de febrer de 2010 | 15:01h
Catalunya Acció ha posat 3.000 denúncies lingüístiques durant l'any 2009
 
Notícia:

Santiago Espot "L'home de les 3.000 multes lingüístiques"

http://societat.e-noticies.cat/lhome-de-les-3000-multes-linguistiques-37463.html


Santiago Espot, President Executiu de Catalunya Acció i promotor del partit "FORÇA CATALUNYA" s'autoinculpa de les denúncies a establiments en el debat a 'Canal Català' de TV.

"Durant l'any 2009 Catalunya Acció ha posat 3.000 denúncies"

Santiago Espot, president de Catalunya Acció, ha assegurat que la seva organització "ha fet ús d'un dret que ens confereix la llei per presentar denúncies contra aquells establiments que vulneren una legislació catalana".

En un debat a Canal Català, Espot ha afegit que "durant l'any 2009 Catalunya Acció ha posat 3.000 denúncies". Jordi Cañas, portaveu de Ciutadans, ha titllat de "chivatos" els membres de Catalunya Acció. En el debat també hi era present el periodista Juan Carlos Girauta.

Espot ha fet pública l'actuació de l'organització que representa perquè "considero que és una cosa que s'ha de saber, més que res que sàpiguen que ha estat una entitat no subvencionada".
http://www.catalunyaaccio.org/

-----------------------

Avui dimecres, al vespre, el Manifest
SUMA INDEPENDÈNCIA ja compta amb


2714 signatures d'adhesió  i amb
3103 feisboquistes admiradors.
 
TOTAL SUPORTS: 5817.


Si encara no has signat, vés a http://sumaindependencia.cat/ i fes-ho!

Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats