VilaWeb.cat
Critiques dels viatges, perquè?
Victor | enllaç permanent | dijous, 3 de setembre de 2009 | 14:48h

Critiques dels viatges del Vice-president del Govern, Hble. Sr. Carod-Rovira


Només una petita entrada, mig pregunta, mig resposta. Aquests mitjans de comunicació que critiquen l'actitud del Vice-president del Govern català pels seus viatges a que és degut?

Perdonin la pregunta però cap d'aquests mitjans he vist que critiquin o condemnin el viatge del Ministre Moratinos per celebrar els 40 anys d'un dictador, a més de gastar-se 40 milions en la festa. Que no estan en temps en crisis Espanya que  el Ministre d'afers exteriors espanyol és pot permetre el luxe d'anar-hi.

Quina és la tasca d'un Vice-Conseller d'afers exteriors sinó la de promoure d'una manera o un altre (política, cultural, econòmica,etc) el propi país. Ho ha de fer des del seu despatx? Si us plau, siguem seriosos, a ningú se li passaria pel cap criticar un viatge per qualsevol de les qüestions esmentades a un representant de política exterior perquè viatgi. O és que també el criticaríem si no fes res?.

Permeteu-me demanar-vos doncs a tothom, el sentit d'Estat que reclamem als polítics i ens l'apliquem a nosaltres.

Segueixi doncs promocionant Catalunya, només li demanaré que ho faci bé i amb seny, que entre el món polític i la societat civil hem de fer saber arreu del món que el conflicte català existeix, que som una realitat diferent de l'espanyola i que volem ser una nació lliure i sobirana entre els estats/nació del món.
Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats
RSS 2.0 RSS Comentaris