VilaWeb.cat
 
L'àlbum
carme.laura | enllaç permanent | dijous, 2 de juliol de 2009 | 08:52h

Passà uns anys de la seva vida al voltant de la vida d'ells; quan eren malalts no dormia, quan eren de viatge tenia cura dels nens, sempre al seu costat, sempre vetllant-llos. Ara desmunten el pis, ells han mort i ella els ha sobreviscut.

En els prestatges abans plens de llibres hi ha abandonats uns vells àlbums de fotografies polsosos. Imatges de viatges, batejos, casaments, Nadals, Reis, aniversaris... ella n'havia format part important, els nens l'adoraven i ella els estimava com si fossin els seus fills.

Mentre hi mira les fotografies els records l'omplenen; serva a la memòria totes aquelles trobades familiars, els gestos, l'alegria, les converses...Passa els fulls amb desfici, després d'un àlbum n'obre un altre i un altre, fins a veure'ls tots.
No pot creure-ho. Ella no hi és, les fotografies que té a casa havien estat foragitades del lloc dels records d'ells. Sent un nus dolorós al pit.

El silenci i la pols omplen el pis buit; de sobte comprèn que aquells anys ara llunyans havien estat plens de silenci i soledat. Se sent fatigada. Plora pausadament, sense sanglots i sense consol, en adonar-se que no pot ni vol desfer el que havia viscut.
Nom:
Plana web:
Adreça electrónica:
Títol:
Comentari:

Escriu les paraules del requadre separades per un espai:

Si no entens les paraules, clica el botó «Actualitza» (situat a la dreta del requadre) perquè n'apareguin de noves.

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829