VilaWeb.cat
Turó de la Peira
marp | Turó de la Peira | dimecres, 27 d'abril de 2011 | 17:44h
marp | Turó de la Peira | dilluns, 21 de març de 2011 | 14:37h

L'IES Josep Pla, al Turó de la Peira, ha patit un gravíssim incendi aquest cap de setmana que deixa sense escola a 400 alumnes.

Al carrer Vall d'Ordesa del barri del Turó de la Peira es troba l'Institut Josep Pla. A quarts de sis del matí del diumenge 20 de març un veí va donar avis de que s'hi estava produint un incendi al centre educatiu. Es van traslladar al lloc dels fets fins a nou dotacions de bombers i van necessitar tres hores per tal d'apagar l'incendi. Afortunadament no es produïren danys personals ni s'hagué de desallotjar escala de veïns.

Desgraciadament l'afectacció a l'equipament ha estat molt greu i deixa als seus alumnes sense escola. Hauríen de ser recol·locats immediatament i aquesta es la tasca més urgent ara mateix. El Grup Municipal d'Esquerra Nou Barris ha manifestat al Districte el nostre suport per sol·lucionar aquest greu problema i la nostra disposició en col·laborar en allò que faci falta.  

Ara mateix s'hi treballa. S'instalarà tot l'alumnat al Joan Brossa (Av. mare de Déu de Montserrat, 78), a Horta-Guinardó, on hi ha les aules d'una escola oficial d'idiomes que encara no ha estat inaugurada. Caldria traslladar tot el material útil i no afectat per l'incendi del Josep Pla.  Haurà un servei de transport escolar disposició dels alumnes per tal d'anar al Joan Brossa. La jornada serà continuada per a ESO i Barxillerat (8:30h-14:30h). S'espera que es podrà començar un altre cop amb les clases el 24 de març.

marp | Turó de la Peira | dijous, 11 de novembre de 2010 | 15:13h



El PERIODICO Dijous, 11 de novembre del 2010. MARINA MUÑOZ BENITO.
El Fòrum Fotogràfic Can Basté exposa un recorregut en imatges per la vida dels veïns que van patir aluminosi a les seves vivendes. Rescatar la memòria del barri és el seu objectiu.


marp | Turó de la Peira | dimarts, 11 de maig de 2010 | 17:58h

Pro Nou Barris ha posat en licitació d'obres (número 62/10) l'obra d'urbanització d'instal·lacions al barri de Torre Baró (Accessibilitat a l'escola bressol La Muntanya i col·legi Elisenda de Montcada).

Una llarga reivindicació veïnal que a més a més el Ple de Districte del 5 de maig de 2009 va aprovar de tirar endavant per mitja d'una proposició d'Esquerra. Més informació aquí:

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/132706

marp | Turó de la Peira | divendres, 11 de desembre de 2009 | 17:54h

EL PERIODICO DE CATALUNYA 10/12/2009 21:16 h OPERACIÓ POLICIAL A BCN • Els mossos i la policia han registrat vuit domicilis

marp | Turó de la Peira | dissabte, 5 de desembre de 2009 | 12:09h

EL PERIODICO DE CATALUNYA 5/12/2009  PER PRESUMPTA CONTAMINACIÓ ACÚSTICA • Acusa la gerent d’un bar del Turó de la Peira ja clausurat

marp | Turó de la Peira | dimecres, 18 de novembre de 2009 | 09:08h
Arxius: convocatoria - imatge
marp | Turó de la Peira | dissabte, 5 de setembre de 2009 | 20:44h
Aquí teniu el Pla Especial Urbanistic i de Millora Urbana d'Ordenació d'un equipament religiós al carrer Vall d'Ordesa 31, a iniciativa de la Casa d'Oració de Assembles de Deu:

http://www.bcn.es/urbanisme/exp/catala/c15_documentcomplet.pdf
marp | Turó de la Peira | dimarts, 2 de juny de 2009 | 17:18h
Divendres 5 de juny a les 20:30h al Centre Cívic Les Basses (Teide 20). Entrada gratuïta

Amb l'objectiu de promoure hàbits saludables entre els joves en el temps de lleure, el Festival "De marxa 2009" és un concert de rock sense alcohol organitzat per l'Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB) i destinat al públic jove amb música de qualitat i sense haver de recórrer al consum d'alcohol per garantir una bona experiència musical.
marp | Turó de la Peira | divendres, 22 de maig de 2009 | 01:15h
demà divendres, al CCCan Basté (Pg. Fabra i Puig, 274) a les 22'30h actuaran 2 grups del barri/districte:
 
- Poca Broma (ska - rock -hip-hop)
- Man project sound system (ska)

 
El concert és per l'autogestió de la gent jove d'Ara 9barris. Dins del generador, per continuar oferint una contra cultura musical i d'oci a la zona sud de 9barris. Lluny de l'oci habitual que ens ofereixen empreses, discos, etc. i que moltes vegades sembla que és l'únic que hi ha, ja que el sistema poca cosa més ofereix, d'aquí que a vegades l'organització de la gent porti lligada oferir quelcom diferent a veins/es, amics/gues, curiosos/es, etc ...

Amb tot i per tot, us esperem ... com sempre amb la dicotomia ... diversió, festa i ... lluita també!

http://blocs.mesvilaweb.cat/media/Y25jZXJ0_134162_1_3782_1.jpg
marp | Turó de la Peira | dijous, 16 d'abril de 2009 | 11:22h

El proper diumenge, 19 d'abril tindrà lloc l'acte d'inauguració de les obres dels carrers Travau i Cadí entre els carrers Teide i Passeig de la Peira, i de l'instal·lació d'un ascensor que connecta el nou carrer Rosario Pi amb els Jardins de Josep Ignasi Urenda (prop del carrer Peñalara). Es farà a la Plaça de les Basses a partir de les 11h del matí.

marp | Turó de la Peira | dimarts, 17 de març de 2009 | 16:31h
El Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó, acompanyat d'altres membres del seu equip atendrà a les persones que vulguin fer-li consultes o exposar-li les seves queixes de les administracions publiques al Centre Cívic de Can Basté (Fabra i Puig 274).

Serà el proper dimecres 25 de març i prèviament caldrà concertar l'entrevista trucant al tel. 900.124.124 o enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat. L'objectiu de la visita es divulgar i apropar el síndic a la ciutadania. L'horari de visites serà de 10 a 13h i de 16 a 19h.
marp | Turó de la Peira | divendres, 27 de febrer de 2009 | 19:03h
marp | Turó de la Peira | dissabte, 20 de desembre de 2008 | 11:36h
Avui 20 de desembre, a les 22h, assitiré a la nova edició del festival "Els reis son rockers". Una proposta que cada any ens permet gaudir d'excel·lents propostes músicals i aportar joguines perquè cada nen o nena es quedi sense regal de Reis. Enguany participen els grups Las Gambas, Surfing Sirles i Nour. L'entrada, com sempre, es una juguina nova que no funcioni amb piles, i s'ha de dur sense embolicar. El Concert tindrà lloc al Turó de la Peira, al Centre Cívic de Les Basses (Teide, 20).
marp | Turó de la Peira | dimecres, 26 de novembre de 2008 | 14:42h
concert gratuït que es durà terme el dissabte 22 de novembre 2008 a les 22h. L'organitza Can basté, TASC i Ràdio RSK i és una actuació dins del context del fòrum fotogràfic, que es celebra a Can Basté. Actuen: És molt bnad, Reopla i Resopla. Es farà al Centre Cívic de Can Basté. Pg Fabra i Puig, 274
marp | Turó de la Peira | dimecres, 19 de novembre de 2008 | 09:15h
Avui, Xerrada de Ricard Martinez: Geografia i història. Quan el fotògraf pren les eines de l'historiador la fotografia agafa les del cartògraf

Data: dimecres, 19 de novembre de 2008
Hora: 18:00 - 19:30
Lloc: Can Basté
Adreça: Fabra i Puig 274
marp | Turó de la Peira | dissabte, 18 d'octubre de 2008 | 10:48h

A càrrec d’Arcadi Oliveres. Gratuït. Els dies 27 d’octubre, 3 i 10 de novembre, 1 i 22 de desembre a les 19h. Cal inscripció prèvia a Can Basté de 10 a 13 i de 16 a 21h.

Organitza: ATTAC i Trobada alternativa social de 9 Barris

marp | Turó de la Peira | dimecres, 15 d'octubre de 2008 | 21:08h
El dissabte 11 d'octubre a la tarda el Centre Cultural i Esportiu Turó de la Peira feina la presentació de tots els seus equips de futbol. Vaig assistir com a representant d'Esquerra.

Hi havia una nombrosa representació del PP, (tots els seus consellers, i una regidora), i el conseller d'esports del districte (PSC). També va assistir, a títol personal, Josep Maldonado, ex-secretari general d'esports i diputat a Madrid de CiU.
marp | Turó de la Peira | dijous, 26 de juny de 2008 | 13:12h
En Jordi Mateu ha fet un nou comentari a l'entrada del 24 de maig "Una obra al Turó de la Peira enfrenta a veïns i districte", que de fet era una noticia publicada al Periodico el dia 21. Per el seu interés l'he volgunt afegir com una nova entrada. Aquí la teniu:

"Ja vaig publicar un comentari sobre el suposat mòbing (o mobbing, o assetjament) al barri del Turó de la Peira. Comento les últimes novetats: un veí marxa de la meva escala, amargat per la campanya de mentides i rumors que s’ha fet en contra seu. Ja tenia pensat de marxar feia algun temps, però la situació d’assetjament que ha viscut sembla haver-lo fet decidir finalment.
marp | Turó de la Peira | dissabte, 24 de maig de 2008 | 13:14h
EL PERIODICO 21/5/2008 POLÈMIC PROJECTE DE REHABILITACIÓ D'EDIFICIS A NOU BARRIS. Uns afectats diuen que pateixen 'mobbing' per no fer les reformes

JORDI SUBIRANA. BARCELONA. Unes obres de rehabilitació integral en desenes d'edificis del Turó de la Peira enfronten l'ajuntament i l'empresa pública Regesa amb uns veïns que s'oposen als treballs perquè els consideren desproporcionats i poc realistes.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 40 canvis

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats