Correu Blocs | VilaWeb.cat
iCat fm [Categoria antiga]
marcus | iCat fm [Categoria antiga] | divendres, 11 de maig de 2007 | 21:21h

Això és el què es desprèn d’aquesta notícia de Tribuna Catalana.

Per cert, té molt bona pinta el seguiment de la campanya electoral que farà Tribuna Catalana. Almenys, els articles del politòleg Roger Buch tenen un nivell molt alt i interessant, ja que són molt didàctics. [Nota informativa de Tribuna Catalana sobre la publicitat dels partits polítics: No en posen, i expliquen per què].


EstatPropi.cat: Ja som 9126!
Terrassa: 0,080%, 162 adherits (QUINA PENA! Sempre darrera dels Saballuts!).
Sabadell: 0,123%, 247 adherits.
Xarxa de Blocs Sobiranistes (XBS): Ja som 372 blocaires!

marcus | iCat fm [Categoria antiga] | dissabte, 13 de gener de 2007 | 12:04h
Dins la Categoria d'apunts que tinc oberta amb el nom d'iCat fm, hi adjunto aquest enllaç d'un apunt d'Enric Gil que em sembla interessant tenir en compte:
iCat fm, provincians (Darrer número de Benzina).
marcus | iCat fm [Categoria antiga] | dilluns, 11 de desembre de 2006 | 10:27h

Una recent píndola cultural d’iCat fm ha estat dedicada a un dels meus grups musicals de referència: els Kitsch.

Aquest n’és el text (el podeu escoltar posant Kitsch a l’apartat “Cercar” del web d’iCat fm):

marcus | iCat fm [Categoria antiga] | dimarts, 5 de desembre de 2006 | 14:33h
Una altra de les pròximes novetats que ens oferirà el món interdisciplinari d’iCat fm serà l’obertura de tres blocs (weblogs) de tres especialistes de la casa:

Jordi Cervera: Literatura.

Albert Puig: Música.

Claudi Puxades: Art.

Fa pocs dies va ser el web de El País (www.elpais.com) el que va incorporar els blocs com una eina més per oferir els seus serveis. Ara li ha tocat l’hora a iCat fm. Això demostra, una vegada més, la força que està adquirint el món blocaire a través d’Internet. És àgil, immediat i permet interconectar al que ofereix la informació i al que la rep.

També Joan Carreras, director del Canal 33, va obrir a finals de setembre un bloc per comentar tot el què envolta la programació i altres temes d’aquest canal de televisió.

Salut i llibertat!
Marcús

PS: Per cert, la revista Enderrock del mes de desembre regala el doble CD/DVD "El llarg viatge" de Sopa de Cabra (6 euros amb la revista).
marcus | iCat fm [Categoria antiga] | dilluns, 4 de desembre de 2006 | 20:10h

Segons informa el web de Catalunya Informació: iCat-FM estarà present a la TDT i es podrà rebre al mòbil a partir de l'any que ve:

iCat-FM, l'últim projecte radiofònic del grup d'emissores de Catalunya Ràdio, ja té mig any de vida. El projecte, que lligat a les noves tecnologies permet escoltar la programació normalment a través de l'FM o bé mitjançant internet, ha tingut en l'últim mes 2.640.000 visites a la seva web. Però aquesta nova finestra virtual segueix en contínua evolució i per això, a partir d'ara, iCat-FM incorpora tecnologia audiovisual, impulsa la seva interactivitat a través d'un nou fòrum obert als oients en temps real i, amb el començament del nou any, estarà present a la TDT, la televisió digital terrestre. [Segueix]

marcus | iCat fm [Categoria antiga] | dissabte, 2 de desembre de 2006 | 10:00h

A casa no tinc TDT, però un dia com avui m’agradaria tenir-ne. No està gens malament l’oferta de concerts que emetran duran tot el dia al canal 33 de TDT.

Com que penjo aquesta notícia de l'AVUI a la CategoriaiCat fm”, comencem pel final del què s’hi explica:

24 hores de música

Per estrenar els nous canals i la nova programació avui dissabte s'emet pel 33 digital una marató de concerts anomenada Especial Turmix Concerts 24 h, que es podrà escoltar per Internet al canal TotCat d'iCat fm.


marcus | iCat fm [Categoria antiga] | dimarts, 21 de novembre de 2006 | 17:17h
No sé quan fa, però fa unes setamnes no era possible, i avui he vist que iCat fm ja té la majoria de programes en podcasting. Els podeu buscar des d’aquí. A més pots registrar-te als programes que vulguis des del Bloglines. Per tant, a partir d’ara ja podré escoltar amb l’MP3, i quan vulgui, la majoria de programes d’iCat fm que m’agraden i no puc escoltar perque els fan de matinada (iJazz Club, Musicat, Discòlic, Línia Folk, etc...).

Secció Podcasting d’iCat fm.

Salut i llibertat!

Marcús

marcus | iCat fm [Categoria antiga] | dimarts, 14 de novembre de 2006 | 08:11h
Si no recordo malament, els inicis d'iCat fm van ser sense publicitat. Tot era música, càpsules informatives culturals i algun que altre comentari del locutor de torn. Darrerament, he sentit publicitat a iCat fm (per ex: El Corte Inglés). Estan canviant els criteris dels inicis?

Salut i llibertat!
Marcús
marcus | iCat fm [Categoria antiga] | dimecres, 18 d'octubre de 2006 | 09:08h

...O, no m’agrada prou. O, no m’agrada com m’agradaria que m’agradés. Quan em llevo, a les 6h, el primer que faig és engegar la ràdio. Quan em vull intoxicar d’informació poso alguna emissora de les que fan programes informatius matinals -últimament, Rac1, però també Catalunya Ràdio i alguna altra-. Si el què vull és fer una repassada ràpida a la informació del dia, em passejo uns minuts per Catalunya Informació i, després de tragar-me amb total desinterès els esports, el temps, el trànsit i alguna altra secció de poc interès a aquelles hores del dia, ja em dono per informat i em passo al meu dial de referència: iCat fm.

Ja als inicis d’iCat fm vaig demanar amb insistència un programa matinal-despertador, però que marqués la diferència. Finalment n’han creat un, però no acaba de complir les meves expectatives. Està bé que hi hagin posat presentadora i col·laboradors (al principi no n’hi havia), i ho fan prou bé. Però, la música que hi posen no m’acaba de satisfer. Que durant el dia posin aquest tipus de música m’està bé, però segueixo creient que en aquest tram horari, així com en l’horari de sobretaula, caldria canviar el xip i posar músiques que marquin la diferència. Sempre poso d’exemple, com a bon programa, “Músiques del món”. O, si més no, l’estil de música que punxava el David Escamilla els matins de la desapareguda Catalunya Cultura.

Salut i llibertat!

Marcús

Blocus Track (polític): Recomano l’article de Salvador Cardús, d’avui a La Vanguardia (em sembla que no es pot treure per internet).

marcus | iCat fm [Categoria antiga] | divendres, 13 d'octubre de 2006 | 08:50h
Segons informa Comunicació21: “La web d'iCat FM bat el seu rècord de pàgines vistes. A manca de dades d’audiència de tot un any segons l’EGM, l’aposta d’iCat FM confirma com a mínim el seu èxit a través del canal internet. Concretament, al mes de setembre l’OJD va certificar que s’havien descarregat més de dos milions i mig de pàgines vistes des de la seva web. Això suposa un increment de 200.000 pàgines respecte de l’agost i la constatació que el període de vacances no ha impedit el creixement continuat de la nova fórmula que substitueix l’extingida Catalunya Cultura. Pel que fa al conjunt de webs de Catalunya Ràdio, van obtenir al setembre 3,6 milions de pàgines vistes, la xifra més alta aconseguida mai per les sites de la ràdio de la Generalitat."

Salut i llibertat!
Marcús

Nota: La XBS és notícia en portada avui a Vilaweb.

Últims 40 canvis


bloc marcus



Destacats

Les meves piulades

Vols rebre els apunts del bloc? Escriu el teu correu:

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 175 visites
  • Aquesta setmana: 455 visites
  • Aquest mes: 3562 visites
  • Des de l'inici: 1569198 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 63 visites
  • Aquesta setmana: 692 visites
  • Aquest mes: 11539 visites
  • Des de l'inici: 1251437 visites

Arxiu

« Maig 2013 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm