PEDRES, MARS, OCEANS

la casa virtual d'un free-lance sense clients, d'un escriptor sense sou i d'un ciutadà sense estat.

2 de maig de 2012
Sense categoria
0 comentaris

DIA DEL TREBALLADOR, DIA DEL CONSUMISME?

La campanya del Pingo Doce encèn els ànims i serà investigada

La cadena de supermercats Pingo Doce va decidir convertir el primer de maig en el dia del consumisme. Va obrir tots els seus centres comercials amb una singular oferta: totes les compres que passaven de 100 euros eren obsequiades amb un desconte directe del 50%. La promoció va aconseguir desactivar en part les manifestacions del primer de Maig i sobretot ha aconseguit que la cadena de supermercats sigui avui encara més estimada. La situació va provoca cues d’hores als establiments perquè en un país en una crisi com aquesta l’oferta era espectacular. Productes esgotats: oli; cervesa; iogurts; xampús i gels; carn i bacallà. Tota la resta també va tenir una demanda molt gran, però aquests s’esgotaren quasi a primera hora. La protesta dels sindicats d’una banda, i de la competència de l’altra, ha fet que s’obri una investigació sobre el tema i els comentaris als diaris eren d’indignació absoluta per part dels consumidors que asseguren que és l’única cosa bona que ha passat a Portugal els darrers tres anys. Si els supermercats volien aparèixer com els nous herois a Portugal ho han aconseguit. I la inversió i la publicitat gratuïta (com aquest mateix post) segur que han superat de llarg el que ahir deixaren de guanyar. Per cert, ningú no en parla, però Portugal ja ha superat el 15,3% d’atur. I no fa cara de voler parar… 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!