El diumenge 23 d'octubre farem un concert molt especial, la presentació oficial de "La mirada infinita". Serà un concert amb el nou format banda, i comptarem amb la col•laboració d’altres músics i artistes.
Tot plegat serà el diumenge 23 d’octubre a les 19.30h al Teatre Magatzem (C/Reding, 14, Tarragona).
Estem contents de dir-vos que ja ha sortit a la venda el nostre segon disc, La mirada infinita (Temps Record, 2011). L’hem enregistrat als estudis La Casamurada (Banyeres del Penedès) sota la producció musical de Jesús Rovira (baixista i compositor de Lax'n'Busto) i estem molt satisfets del resultat que n’ha quedat.
Ja es pot comprar per internet a través del portal Productes de la Terra o bé en els diferents concerts que anem fent. En els propers mesos també el trobareu a les tendes de música.
Demà al matí fem un concert força diferent als habituals, tocarem al Centre de paràlisi cerebral La Muntanyeta (Tarragona). Ho farem amb un renovat format banda que portem uns mesos preparant i que compta amb la incorporació d’en Sergi Esteve a les guitarres, elèctrica, acústica i clàssica.
Aquest cop més que mai, a través de les nostres cançons intentarem transmetre energia i suport, tot un repte.
Bones notícies, ja tenim discogràfica! Temps Recordavui ens ha confirmat que editarà el nostre segon disc; això significa que en pocs dies enviarem el disc a la fàbrica i en menys d'un mes esperem tenir-lo a les mans.
Quan tinguem més novetats us ho diem, això va endavant! :)
Aquestes dues últimes setmanes he tingut l’oportunitat de participar en diferents actes emmarcats dins la campanya electoral de diverses CUP’s del país; a banda de sentir-me identificat amb la tendència política independentista i d’esquerres, trobo molt encertat el seu model de participació real. Per a que m’entengueu, prèviament a la campanya electoral algunes CUP's van organitzar jornades de debat obertes a tota la ciutadania a partir de les quals han traçat les directrius del seu discurs.
Penso molt sincerament que ja és hora de canviar el model actual de democràcia represnetativa i que no n’hi ha prou en anar a votar cada quatre anys, perquè llavors passa que moltes persones no se senten identificades amb els polítics. Cal que les persones opinin, critiquin, felicitin, ... i avançar cada cop més cap una democràcia participativa tant urgent com necessària.
--
Properes actuacions:
19/05/11: Tarragona (Tarragonès), 19.30h, sala Antiga Audiència, concert de 3 cançons, acte de la CUP Tarragona.
20/05/11: Montblanc (Conca de Barberà), 19.30h, plaça Major, acte de la CUP Monblanc.
Demà dissabte, un servidor farà un concert a Cardedeu, concretament serà a la plaça de Sant Corneli a partir de les 18h, que és on hi hauran les diferents paradetes de Sant Jordi. I si el temps no ho permetés traslladaríem el concert al Casal Popular. D'altra banda, per la nit tindrem en Jordi Montañez fent un concert al Casino Popular.
A partir d'ara, a la nostra pàgina del facebook també hi podràs escoltar les cançons del nostre segon disc, a més estrenem un nou reproductor de cançons. Trobaràs el reproductor clicant a l'apartat "cançons" de la banda esquerra.
Ahir al matí, un autobús ens deixava a Reus després de celebrar la Diada del 25 d’abril al País Valencià. Al matí, manifestació a Llíria amb cançons de Pau Alabajos i parlaments molt encertats, per la tarda manifestació a València i per la nit concert a Manisses. Això és un dissabte! Bona setmana!!
Divendres, farem una petita mostra del nou disc, juntament amb el company de cançons i batalles Jordi Montañez que, per cert, també acaba de gravar un nou treball que podeu escoltar-lo clicant aquí. Ja hem coincidit en altres concerts però mai en terres del Camp, ens trobareu a l'Arxiu històric de Reus (plaça del Castell) a partir de les 19h.
Algun cafè ràpid, un parell de cerveses i un debat sobre diferents maneres d’entendre la vida. Tot això ho he fet en un bar de Torredembarra, on demà mateix hi faré un concert diferent dels que faig normalment. En aquest cas serà un concert més proper, només amb guitarra i veu; més flexible, més directe.
Demà dijous, a partir de les 20h al bar Ca l’Astut de Torredembarra, a més de cafès, cerveses i debats, també hi haurà cançons :)
Sí, sí, ho heu llegit bé. Demà Ràdio Cubellesorganitza una marató radiofònica per celebrar el seu 30è aniversari i ho farà des de tres escenaris diferents, un d’ells el castell de Cubelles. Ens hi han convidat per fer-nos una entrevista i aprofitarem per fer un avançament del que ben aviat serà el nostre segon disc. A partir de les 16h podreu escoltar-nos en directe clicant aquí.
Veritats que no s’han dit mai i memòries que han quedat oblidades. Secrets d’estat i veus que parlen per primera vegada. Tot això també és part de la història de casa nostra.
Fa uns mesos us explicàvem que enregistràvem una cançó per un curtmetratge sobre la memòria històrica. Deu minuts que expressen el patiment d’una generació que mai no ha tingut nom. Tan debó amb aquest curtmetratge el seu nom i la seva memòria quedin una mica més clars.
Acabo el cafè, agafo la guitarra, recullo el Sergi Cabrera i marxem cap a Mollerussa. Amb el procés de gravació pel mig, ja començàvem a tenir una mica de “mono” de concerts, així que avui mateix ja tindrem la nostra petita dosi. Avui compartim cartell amb el grup local Assabé i també amb Titot i David Rossell, tot plegat serà a partir de les 23h al casal popular l’Arreu de Mollerussa. Una abraçada!
A Mollerussa el proper cap de setmana celebren el segon aniversari del casal popular l'Arreu, serà la primera vegada que actuem al Pla d’Urgell i ho farem partir de les 23h, compartint cartell amb el grup Assabé i Titot i David Rossell. Bona setmana!