Ahir vaig passar per una benzinera a omplir el dipòsit del vehicle. Vaig calcular que hi cabrien uns 40 €, que vaig pre-pagar amb targeta. Es veu que la benzina va més barata del que jo em pensava perquè quan faltaven exactament 2,02 €, la manguera va fer un soroll característic: era la seva manera de dir que el dipòsit ja era ple i no admetia més combustible. La veritat és que no m’havia trobat mai en aquesta situació, i els dubtes em van assaltar: perdré aquesta (irrisòria) quantitat? Hauré de passar pel tràngol de suplicar-ne la devolució? Em faran un val per la propera vegada que reposti? Doncs no calia patir: va aparèixer a l’instant la caixera abonant-me els 2,02 € trinco-trinco. Sense regateigs, sense males cares, sense cap pega. Al contrari, diligentment, amb un somriure… i en català.
No és cert que sempre, sempre, el client porti les de perdre. A vegades, les transaccions comercials d’aquest país estan a l’alçada que tots voldríem. Per cert, la benzinera en qüestió està situada a Cornudella de Montsant, un preciós poble del Priorat, comarca de visita obligada.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!
Just a l’inici d’aquesta baixada de preus, em va passar el mateix (amb 5 “i pico” €) en una benzinera Bonpreu/Esclat. Simplement, vaig deixar la mànega, explicar-ho a atenció al client, que en un segon ho va veure a l’ordinador i em va retornar els diners. Visca! 🙂
… la fotografia la vas fer al mateix lloc i moment de l’episodi ?