Ahir hi va haver Ple de Pressupostos a l’Ajuntament de Prats de Lluçanès, amb una assistència de públic més gran que habitualment. Els titulars que en destaco jo:
- ERC rebutja la proposta de Pressupost 2012 perquè són el reflex de la falta de projecte de l’equip de govern, per la no ambició, per ser un pressupost de circumstàncies. Per inconcret, per no donar importància a promoció econòmica, comerç, turisme…
- Joan Ferrer Vivet pren possessió de l’acta de regidor.
Demà a 2/4 de 8 del vespre a la Sala de Plens de l’Ajuntament tindrà lloc un Ple Municipal extraordinari en que sobresurt el punt d’aprovació del Pressupost Municipal per aquest any 2012. (Segueix llegint...)
Avui dimecres 21 de desembre a 2/4 de 8 del vespre, tindrà lloc un Ple Municipal a Prats de Lluçanès amb l’ordre del dia que podeu llegir en aquest enllaç.
En aquest Ple, el nostre grup presentem una moció perquè l’Ajuntament es sumi a la petició del tancament de la Planta de Fumanya, perquè elabori un pla de comunicació i, a instàncies dels dos grups, per reclamar respecte i llibertat d’expressió al Parlament de Catalunya. (segueix llegint...)
Ahir van tenir lloc a l’Ajuntament de Prats de Lluçanès dos plens municipals extraordinaris (info).
L’equip de govern de CiU va tombar les tres propostes que vam presentar al Ple extraordinari convocat a petició nostra (info). El debat va ser intens. (segueix llegint...)
El Grup Municipal d’ERC hem publicat una nova edició del butlletí d’informació que tenim, que podeu llegir-lo en aquest enllaç. És un cERCavila carregat d’informació i opinió, que podeu evidentment valorar i contrastar. Si ho voleu, aquí al bloc és un altre bon lloc. (segueix llegint...)
Aquest passat dimarts vam explicar en roda de premsa la petició de Ple extraordinari que el Grup Municipal d’Esquerra a l’Ajuntament de Prats de Lluçanès fem per afrontar el proper exercici econòmic. (segueix llegint...)
Ahir, hi va haver Ple Municipal a l’Ajuntament de Prats de Lluçanès. L’ordre del dia el podeu llegir aquí, i els titulars que jo en trec: (segueix aquí...)
Ahir van tenir lloc dos Plens Municipals a l’Ajuntament de Prats de Lluçanès (mireu els ordres del dia). El primer era ordinari, i el segon l’anomenat Ple del Cartipàs. Els titulars que en trec: (Segueix llegint...)
En el primer Ple, prendré possessió de l’acta de regidor (amb tot el
que això significa), i la resta són punts de tràmit (excepte l’últim,
de precs i preguntes). (segueix llegint...)
Ahir va haver-hi Ple,
amb un ordre del dia que, com dèia, era de tràmit, sense massa opció a
debat i participació. Prova d’això és que 8 dels 12 punts van ser
“Aprovació de…”, i 2 més eren “Donar compte…”.
Hi va haver, però, un punt que crec que va destacar per damunt els
altres: l’aprovació del conveni que Prats de Lluçanès signarà amb la Universitat de Vic.
Una de les coses que inclou el conveni, és que l’alcalde pradenc serà
membre de la Fundació Universitària Balmes (òrgan de gestió de la
UVic), igual -i més important encara- que ha de permetre potenciar la
UVic al municipi i a la comarca del Lluçanès (amb tot el que això
suposa). I n’estem molt satisfets, evidentment. Recordem que és una
proposta i reivindicació que Esquerra portem fent des de fa gairebé dos
anys. Recordeu la proposta presentada per Esquerra al Ple de juny del 2009, o la reunió que jo mateix en representació del grup vaig tenir amb l’alcalde de Vic (foto) el febrer de l’any passat, amb la informació al bloc o la notícia a Lluçanès.com.
Encara que arribi just abans de les eleccions (així poden dir que ho
han aconseguit), nosaltres treballarem perquè aquest conveni tiri
endavant i per desplegar-lo amb tota la potencialitat. (Segueix…)
Ahir va haver-hi Ple municipal extraordinari amb l’ordre del dia que podeu llegir clicant aquí.
Els titulars que en faig jo:
- El Grup d’Esquerra vam votar NO al Pressupost per aquest 2011. Amb aquest Pressupost, Prats s’adorm.
- No volen representació d’ERC a la comissió per a l’elaboració del Mapa Municipal, mostrant com de democràtica, oberta i participativa és la línia d’actuació del govern municipal.
- Josep Bartrons és nou regidor de l’Ajuntament de Prats.