COMPROMÍS DENUNCIA QUE L’ELIMINACIÓ DE FREQÜÈNCIES DE FGV ESTÀ SUPOSANT UNA REDUCCIÓ DE PLANTILLA
El portaveu adjunt de Compromís, Juan Ponce, ha denunciat hui que Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) no està renovant des de principis d’any els seus treballadors amb contractes temporals, amb la qual cosa l’empresa pública reduirà la seua plantilla en unes 100 persones quan finalitzen tots estos contractes.
Estos treballadors eventuals ocupen els llocs del personal fixe de FGV que havia accedit als plans de millora laboral i ara exercien de maquinistes. Amb la reducció d’horaris estos nous maquinistes tornaran als seus llocs de treball originaris. + info
‘Coalició Compromís’ presenta 29 esmenes als pressupostos 2012 de Consell, que implicarien una inversió de 9,5 millons d’euros a la comarca.
INFO TÚRIA.- Dos dels màxims representants de la ‘Coalició Compromís’ al Camp de Túria han donat a conèixer este matí les esmenes que afecten a la nostra comarca i que pretenen presentar a les Corts.
A l’acte han participat el portaveu comarcal d’esta comarcal, Paco García, i el diputat autonòmic i cap de llista al municipi de Vilamarxant, Juan Ponce. En total s’han presentant 29 esmenes, “amb l’objectiu de fer què tinguen presencia als pressupostos de 2012 de la Generalitat Valenciana”. En cas què el govern autonòmic les aprovara, s’invertirien al Camp de Túria 9,5 milions d’euros. + info
COMPROMÍS-EQUO VALORA COM UN ÈXIT ELS RESULTATS ELECTORALS DEL PASSAT DIUMENGE 20N
La Coalició roig i verda aconsegueix multiplicar resultats en totes les poblacions i ciutats de la comarca del Camp de Túria.
Segons el portaveu comarcal de Compromís, Paco García Latorre, des de Compromís-Equo, hem aconseguit una fita històrica electoral, trencant amb el bipartidisme que va irrompre en el 2008 al País Valencià i posant una veu nítidament valenciana al Congrés dels Diputats, on la coalició roig i verda irrompeix amb força. Per a la Coordinadora de Compromís al Camp de Túria, que es va reunir ahir a la ciutat de Llíria, els resultats obtinguts mostren clarament la necessitat d’un canvi, on la pluralitat prenga cos i comence a fer-se visible en l’arc parlamentari espanyol. + info
Els veïns de les comarques del Camp de Túria, Els Serrans, La Foia de Bunyol, Requena-Utiel i Ademús pagarem la taxa de tractament de residus de 2011 el proper mes de desembre.
D'esta manera, les famílies d'estos pobles de l'interior de València hauran d'abonar al desembre un altre rebut d'entre 50 i 70 euros de mitjana com el qual ja van pagar al juny per la NOVA TAXA del Consorcio Valencia Interior (CVI) que va crear el PP.
Compromís va demanar en el ple de l’ajuntament de Llíria conèixer les dades i els acords de Consorcio Valencia Interior. Ja que en un any anem a pagar dues voltes. Novament, els populars ajornen el seu pagament després de les eleccions Generals per tal de manipular i no cobrar abans pels perjudicis electorals que els podia suposar.
ENTRADES A LA VENDA Enguany els Premis Jaume I, els més importants de la comarcal en l'àmbit cultural, es lliuren a Bétera. Els premis, organitzats pel Casal Jaume I, compleixen la sisena edició. Entre els premiats hi ha l'Associació Culturall'Aljama, de Bétera, a la qual felicitem efusivament, a més de Fil per Randa, i a títol pòstum Enric Valor i Manuel Sanchis Guarner.
El sopar de lliurament es farà el dissabte 26 de novembre al Saló Azhor de Bétera, a les 21.00. Després del sopar es lliuraran els premis, i es clourà la nit amb el concert de La Douche.
Si voleu assistir al sopar de lliurament, les entrades, que costen 18 euros, estan disponibles a l'Ateneu Musical i Cultural. Secretaria: dimarts, dijous i divendres de 18h a 20h
L’acte comarcal que la Coalició Compromís-Equo va celebrar a la població de Benaguasil este cap de setmana va ser tot un èxit. Més de 200 persones varen omplir l’auditori de Consolat de Mar, on els candidats a les Eleccions Generals per Compromís-Equo, Paco García i Joan Baldoví, varen exposar les propostes i programa que la formació portarà al parlament espanyol a partir del 20 de novembre.
A l’acte, també varen intervindré el candidat al Senat, Enric Bataller i el diputat autonòmic de Compromís i regidor de Vilamarxant, Juan Ponce.
Tots varen destacar la necessitat de posar a les persones en el centre de l’acció política front els mercats i la banca, establint un nou sistema productiu i sostenible que garantisca treball digne i benestar, així com enllestir una regeneració democràtica en profunditat de les institucions i aplicar una democràcia real en tots els àmbits.
Amb els parlaments dels candidats i candidates al CONGRÉS i al SENAT:
JOAN BALDOVÍ, cap de llista per València al Congrés HELENA MALONDA, candidata nº 3 al Congrés PACO GARCÍA, candidat nº 4 al Congrés ENRIC BATALLER, candidat al Senat
Després farem un SOPAR + ESPECTACLE amb l'actuació de "Toni el de l'Hostal". Preu 18 euros. Contacta per adquirir tiquet.
PACO GARCÍA SERÀ EL CANDIDAT PER COMPROMÍS-EQUO AL CONGRÉS DELS DIPUTATS
El regidor de Llíria ocuparà el quart lloc de la llista per la circumscripció de València.
El portaveu de Compromís per Llíria, Paco García Latorre, serà el candidat nº 4 de la llista electoral al Congrés dels Diputats i representarà al Camp de Túria en la llista que presenta la Coalició Compromís-Equo a les Eleccions Generals del 20N.
García ha destacat la importància d'aquestes eleccions en plena crisi econòmica, on les polítiques estatals i autonòmiques han fracassat i cal donar una nova resposta que estiga centrada en les persones front de les imposicions dels mercats financers. + info
COMPROMIS RECOLLIRÀ AVALS PER ANAR AL PARLAMENT ESPANYOL
Compromís prepara una campanya de signatures perquè la coalició puga presentar-se a les properes Eleccions Generals.
Els col·lectius locals de Compromís al Camp de Túria i a tot arreu del País Valencià, iniciaran en els propers dies una campanya de recollida d’avals en totes les poblacions i ciutats amb l'objectiu de contribuir al màxim en les aspiracions de la coalició d'aconseguir representació a Madrid com així indiquen les enquestes. + info
ARTICLE OPINIÓ- Per Paco García Latorre (portaveu Compromís per Llíria)
La crisi no sembla haver afectat les celebracions festives que els ajuntaments venen organitzant any rere any. Es veritat que ja no són tan cridaneres, ni compten amb els excessos aberrants dels pressuposts municipals en anys de bonança, ni es veuen a empreses patrocinant-les (ja que ho han tancat o no hi cap PAI que sustente este mecenatge). Però, som un poble amb sang llatina i la festa és part del nostre ADN. Llegir article complet...
Al municipi de Nàquera ha aparegut el primer brot de legionel·la en el nou camp de futbol municipal de Mont Ros. Les preses electoralistes del l’anterior equip de govern del PP feren que el dipòsit de reg fora instal·lat en males condicions i sense assegurar les condicions sanitàries escaients. Ara, s'ah detectat un brot d'esta malaltía que ha portat el tancament provisional de les instal·lacions.
Tres consorcis han aplicat pujades desproporcionades una volta han passat les eleccions. Les mentides i enganys del PP arriben fins el punt de manipular els períodes de cobrament en època electoral.
Al Consorci Valencia Interior, el PP va esperar a aplicar gran pujades en els rebuts una volta es varen celebrar les eleccions municipals el darrer 22 de maig. El cost a Llíria s’ha duplicat en referència al primer any de cobrament EN 2009 i un 20% respecte del rebut de l’any 2010.
Del cost ZERO que va prometre l’alcalde i la regidora d’urbanisme, els veïns de Llíria anem a pagar més que qualsevol altre poble de la Comarca. Tot i tindre la planta de tractament al Municipi. LEVANTE.-La subida de la basura se extiende por las comarcas
COMPROMÍS DEMANA AMPLIAR EL CONTROL SOBRE EL MERCAT NEGRE DE COURE PER REDUIR ROBATORIS AL CAMP
Les destroces en pous i en traçats d’enllumenat públic s’han vist incrementats els darrers anys.
El portaveu comarcal de Compromís, Paco García Latorre, ha anunciat que per mitjà del Grup Parlamentari de Compromís, es demanarà al Consell que coordine amb la resta d’administracions i forces de seguretat, el incrementar la seguretat en el camp valencià, i no amb simples declaracions d’intencions per part de la Conselleria de Governació de destinar més policies, sinó controlant directamentels magatzems i recorreguts coneguts per on discorren els efectes dels robatoris. + info
COMPROMÍS DEMANA AMPLIAR EL CONTROL SOBRE EL MERCAT NEGRE DE COURE PER REDUIR ROBATORIS AL CAMP
Les destroces en pous i en traçats d’enllumenat públic s’han vist incrementats els darrers anys.
El portaveu comarcal de Compromís, Paco García Latorre, ha anunciat que per mitjà del Grup Parlamentari de Compromís, es demanarà al Consell que coordine amb la resta d’administracions i forces de seguretat, el incrementar la seguretat en el camp valencià, i no amb simples declaracions d’intencions per part de la Conselleria de Governació de destinar més policies, sinó controlant directamentels magatzems i recorreguts coneguts per on discorren els efectes dels robatoris. + info
Amb RodaMots podeu rebre cada dia, per correu electrònic, un breu missatge amb una paraula o una expressió de la nostra llengua, amb el seu significat i un exemple d’ús