COMPROMÍS-Iniciativa per Llíria

www.compromisperlliria.org

30 d'octubre de 2014
0 comentaris

DIPUTACIÓ RECTIFICA I INCLOU A LLÍRIA EN LA SUBVENCIÓ D’ORDINADORS

García: “La denuncia de Compromís ha fet que l’entitat provincial reconeguera el seu error i demostra que Llíria era la única entitat que s’havia quedat fora de les ajudes en material informàtic”.

Hui el Butlletí Oficial de la Província de Valencia ha fet públic un nou anunci, sobre correcció d’errades, on modifica la resolució de la concessió d’ajudes en espècie amb destinació de dotació d’ordinadors de sobre taula per ajuntament de la província de València, on ara sí, inclou al consistori de Llíria com a entitat beneficiària.

Segons el portaveu de Compromís per Llíria, la reclamació feta per la Coalició fa un mes on es denunciava l’exclusió de la localitat en esta línia d’ajudes, ha sortit efecte. De fet, en el nou anunci, s’especifica que Llíria era l’única entitat que havia quedat fora en el llistat d’adjudicacions. Una errada que Compromís va posar en coneixement dels servis municipals per a que es presentara la corresponent reclamació per a la seua subsanació.

En este nou llistat, apunta Garcia, ja s’incorpora Llíria amb la dotació de 12 nous equips. Demostrant que el treball de control i fiscalització que fa la Coalició és profitós i en este cas, ha ajudat a resoldre una errada comesa per la Diputació de València, així com que el municipi compte amb més recursos informàtics per desenvolupar els serveis públics. Fet que cal agrair també als tècnics municipals que han tramitat amb celeritat la corresponent reclamació de forma oficial.

Des de Compromís en felicitem de la rectificació, que tot i haver tardat un mes en resoldre-la, permetrà disposar de nous equips a l’ajuntament. Així com esperem que hi haja major cura en pròximes edicions i resolucions per part de l’administració provincial.

BOP 30/10/2014

Anuncio de la Excelentísima Diputación Provincial de Valencia sobre aprobación, por la Junta de Gobierno de 21 de octubre de 2014, por corrección de errores, de la resolución de concesión de ayudas en especie con destinación a la dotación de ordenadores de sobremesa para los ayuntamientos de la provincia de Valencia, aprobada por la Junta de Gobierno de 17 de septiembre de 2014. (ver pdf)

NOTA RELACIONADA

http://lliria.compromis.ws/2014/10/01/diputacio-deixa-fora-a-lliria-duna-ajuda-per-a-nous-equipaments-informatics/

DIPUTACIÓN RECTIFICA E INCLUYE A LLÍRIA EN LA SUBVENCIÓN DE ORDENADORES

García: “La denuncia de Compromís ha hecho que la entidad provincial reconociera su error y demuestra que Llíria era la única entidad que se había quedado fuera de las ayudas en material informático”.

Hoy el Boletín Oficial de la Provincia de Valencia ha hecho público un nuevo anuncio, sobre corrección de errores, donde modifica la resolución de la concesión de ayudas en especie con destino de dotación de ordenadores de sobre mesa para ayuntamientos de la provincia de Valencia, donde ahora sí, incluye al consistorio de Llíria como entidad beneficiaria.

Según el portavoz de Compromís per Llíria, la reclamación hecha por la Coalición hace un mes donde se denunciaba la exclusión de la localidad en esta línea de ayudas, ha causado efecto. De hecho, en el nuevo anuncio, se especifica que Llíria era la única entidad que había quedado fuera en el listado de adjudicaciones. Un error que Compromís puso en conocimiento de los servicios municipales para que se presentara la correspondiente reclamación para su subsanación.

En este nuevo listado, apunta Garcia, ya se incorpora Llíria con la dotación de 12 nuevos equipos. Demostrando que el trabajo de control y fiscalización que hace la Coalición es provechoso y en este caso, ha ayudado a resolver un error cometido por la Diputación de Valencia, así como que el municipio cuente con más recursos informáticos para desarrollar los servicios públicos. Hecho que hay que agradecer también a los técnicos municipales que han tramitado con celeridad la correspondiente reclamación de forma oficial.

Desde Compromís nos felicitamos de la rectificación, que a pesar de haber tardado un mes al resolverla, permitirá disponer de nuevos equipos al ayuntamiento. Así como esperamos que haya mayor diligencia en próximas ediciones y resoluciones por parte de la administración provincial.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!