COMPROMÍS-Iniciativa per Llíria

www.compromisperlliria.org

1 d'octubre de 2014
0 comentaris

DIPUTACIÓ DEIXA FORA A LLÍRIA D’UNA AJUDA PER A NOUS EQUIPAMENTS INFORMÀTICS

Garcia: “Compromís insta l’equip de Govern a presentar una reclamació per a que l’ajuntament puga disposar dels 12 equips informàtics que li corresponen”.

Este estiu, la Diputació de València va traure una línia d’ajudes per a facilitar subvencions en espècies consistents en la dotació d’ordinadors de sobre taula a les entitats locals de València, on l’ajuntament de Llíria va cursar la corresponent sol·licitud.

Ara, apunta el portaveu de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, s’ha publicat el llistat de municipis beneficiaris d’estes ajudes i l’ajuntament de Llíria ha quedat exclòs i fora de la mateixa, ja que no apareix en el llistat d’adjudicataris. I per tant, no se li han assignat els 12 ordinadors que segons els paràmetres de l’ajuda li correspondrien al consistori edetà i que servirien per millorar els equipaments informàtics dels serveis municipals.

De fet, hi ha determinades àrees de l’ajuntament que estan utilitzant ordinadors que no poden acollir les noves eines ofimàtiques que utilitza el consistori per la seua antiguitat i per no estar adaptats per a suportar el software que se requereix a hores d’ara.

El portaveu de Compromís reclama a l’equip de Govern que remeta una queixa i una reclamació formal a la Diputació de València per a que es revisen estes ajudes i sent que l’ajuntament ha presentat la petició en temps i forma, al igual que la resta d’ajuntaments que han sigut admesos, es procedisca per part de l’entitat provincial a a inclore a Llíria en el llistat de municipis beneficiaris de la mateixa.

ANUNCI DIPUTACIÓ VALÈNCIA 30-09-2014

Anuncio de la Excelentísima Diputación Provincial de Valencia sobre la aprobación por la Junta de Gobierno de 16 de septiembre de 2014 en conceder una subvención en especie consistente en la dotación de ordenadores de sobremesa a las entidades que se relacionan en el Anexo I. (ver pdf)

DIPUTACIÓN DEJA FUERA A LLÍRIA DE UNA AYUDA PARA NUEVOS EQUIPAMIENTOS INFORMÁTICOS

García: “Compromís insta el equipo de Gobierno a presentar una reclamación para que el ayuntamiento pueda disponer de los 12 equipos informáticos que le corresponden”.

Este verano, la Diputación de Valencia sacó una línea de ayudas para facilitar subvenciones en especies consistentes en la dotación de ordenadores de sobre mesa a las entidades locales de Valencia, donde el ayuntamiento de Llíria cursó la correspondiente solicitud.

Ahora, apunta el portavoz de Compromís per Llíria, Paco García Latorre, se ha publicado el listado de municipios beneficiarios de estas ayudas y el ayuntamiento de Llíria ha quedado excluido y fuera de la misma, ya que no aparece en el listado de adjudicatarios. Y por lo tanto, no se le han asignado los 12 ordenadores que según los parámetros de la ayuda le corresponderían al consistorio edetano y que servirían para mejorar los equipamientos informáticos de los servicios municipales.

De hecho, hay determinadas áreas del ayuntamiento que están utilizando ordenadores que no pueden acoger las nuevas herramientas ofimáticas que utiliza el consistorio por su antigüedad y por no estar adaptados para soportar el software que se requiere en estos momentos.

El portavoz de Compromís reclama al equipo de Gobierno que remita una queja y una reclamación formal a la Diputación de Valencia para que se revisen estas ayudas y siendo que el ayuntamiento ha presentado la petición en tiempo y forma, al igual que el resto de ayuntamientos que han sido admitidos, se proceda por parte de la entidad provincial a incorporar a Llíria en el listado de municipios beneficiarios de la misma.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!