COMPROMÍS-Iniciativa per Llíria

www.compromisperlliria.org

19 de setembre de 2014
0 comentaris

Sectarisme i censura municipal

COMPROMÍS DENUNCIA EL SECTARISME INFORMATIU DEL PP A LA WEB MUNICIPAL DE LLÍRIA

El govern PP està fent un ús partidista i discriminatori dels recursos públics en vetar que les propostes fetes per altres grups polítics i aprovades al ple no es publiquen en la pàgina web municipal, la qual es paga amb els tributs de tots els ciutadans”.

Al passat Ple de setembre es va demanar per part de Compromís que s’acabara amb la censura i sectarisme que es ve exercint per part de l’equip de govern pel que fa a la utilització de la pàgina web de l’Ajuntament (que paguem entre tots). Davant aquest prec la regidora competent en comunicació, vingue a dir que la pàgina web de l’Ajuntament és per a ús exclusiu dels regidors del PP. Un fet deplorable que demostra el tarannà amb el que el populars de Llíria utilitzen els recursos públics per a benefici partidista.

Des de Compromís es denuncia la confusió que el PP te entre administració i partit, ja que no es la primera volta que treballs encarregats des de l’ajuntament, després han sigut utilitzats pels populars, fins i tot en programes electorals, tal i com va passar amb unes infografies del Multiusos, que ha pagat el consistori i de les que  finalment es va beneficiar el Partit Popular de Llíria en publicar en el seu programa electoral de 2007.

Des de Compromís es reclamarà un informa jurídic al Secretari Municipal per a que este abús no continue, ja que els recursos públics i els serveis que es paguen des del consistori, ha d’estar a l’abast de tots els representants públics i dels ciutadans, no sols del govern de torn.. Ja que tots i cadascun dels regidors i regidores són representants del poble i han de tindre garanties d’igualtat per a donar a conèixer les seues propostes i acords que s’adopten al ple municipal.

COMPROMIS DENUNCIA EL SECTARISMO INFORMATIVO DEL PP A LA WEB MUNICIPAL DE LLÍRIA

El gobierno PP está haciendo un uso partidista y discriminatorio de los recursos públicos al vetar que las propuestas hechas por otros grupos políticos y aprobadas al pleno no se publiquen en la página web municipal, la cual se paga con los tributos de todos los ciudadanos”.

Al pasado Pleno de septiembre se pidió por parte de Compromís que se acabara con la censura y sectarismo que se viene ejerciendo por parte del equipo de gobierno en cuanto a la utilización de la página web del Ayuntamiento (que pagamos entre todos). Ante este ruego la edil competente en comunicación, vino a decir que la página web del Ayuntamiento es para uso exclusivo de los concejales del PP. Un hecho deplorable que demuestra el talante con el que lo populares de Llíria utilizan los recursos públicos para beneficio partidista.

Desde Compromís se denuncia la confusión que el PP tiene entre administración y partido, ya que no es la primera vez que trabajos encargados desde el ayuntamiento, después han sido utilizados por los populares, incluso en programas electorales, tal y como pasó con unas infografías del Multiusos, que ha pagado el consistorio y de las que finalmente se benefició el Partido Popular de Llíria al publicar en su programa electoral de 2007.

Desde Compromís se reclamará un informa jurídico al Secretario Municipal para que este abuso no continúe, ya que los recursos públicos y los servicios que se pagan desde el consistorio, tienen que estar al alcance de todos los representantes públicos y de los ciudadanos, no sólo del gobierno de turno. Dado que todos y cada uno de los concejales i concejalas son representantes del pueblo y tienen que tener garantías de igualdad para dar a conocer sus propuestas y acuerdos que se adoptan en el pleno municipal.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!