Correu Blocs | VilaWeb.cat
Cultura i Llengua
iblitz | Cultura i Llengua | dissabte, 19 de febrer de 2011 | 09:02h
#sensesenyal

A
l País Valencià necessitem i volem veure TV3!
iblitz | Cultura i Llengua | divendres, 12 de juny de 2009 | 22:58h
iblitz | Cultura i Llengua | dimarts, 6 de gener de 2009 | 02:01h
iblitz | Cultura i Llengua | dimarts, 19 de febrer de 2008 | 11:56h
Palma acull del 23 de febrer fins el 4 de març la Setmana del Llibre en Català, que enguany arriba a la devuitena edició, es celebrarà al pati de la Misericòrdia, una nova ubicació molt celebrada pel Gremi de Llibreters.
Les llibreries participants en la XVIII Setmana del Llibre en Català són:
Drac Màgic
Jaume de Montsó
Literanta
Llibres Colom
Llibres Mallorca
Lluna
Quart Creixent
Selecta-Aloma

Ací trobareu el programa d'actes de la setmana.
iblitz | Cultura i Llengua | dimecres, 9 de gener de 2008 | 23:59h
[09.01.2008] L'Oratori de Sant Felip Neri ha organitzat un funeral pel jesuïta Joan Baptista Melià Bisbal el proper divendres 11 de gener del 2008, a les 20.00 hores, en l'Església de la Companyia de València (darrere de la Llotja). El traspàs de Joan Baptista Melià Bisbal es va produir el 27 de novembre passat, als setanta-sis anys, després d'una llarga malaltia. Quan estava prostrat en el llit comentava el goig que li faria poder celebrar una missa d'acció de gràcies amb els seus amics. Joan Baptista Melià Bisbal fou un jesuïta molt actiu que es va dedicar intensament al món de l'educació en les Escoles Professionals Sant Josep de València.
iblitz | Cultura i Llengua | dimecres, 28 de novembre de 2007 | 01:46h
Ahir va morir, als 76 anys, el meu amic Joan Baptista Melià Bisbal, un gran valencianista i defensor de la nostra llengua i la nostra cultura. Jesuita fundador de les Escoles Professionals Sant Josép de València ha dedicat la seua vida a l'educació i ensenyament de milers de xiquets, molts del quals amb el pas dels anys han ocupat i ocupen alts càrrecs de la vida política, cultural i social valenciana. Va ser fundador del pioner i desaparegut Seminari de Llengua i Cultura del País Valencià
iblitz | Cultura i Llengua | dissabte, 5 de maig de 2007 | 07:43h

La manifestació començarà a les 18 hores a la Plaça de Sant Agustí de València, recorrerà els carrers Sant Vicent, Periodista Azzati, Plaça de l’Ajuntament, les Barques, Pintor Sorolla, Plaça del Parterre, Navarro Reverter, Colom, fins arribar davant la Plaça de Bous de València on tindrà lloc els parlaments de cloenda. L’elecció d’aquest indret de la ciutat no és gratuïta, sinó que simbolitza la lluita contra la censura que pateix ACPV, la qual des de l’arribada del PP al govern de la Diputació de València (titular del recinte) no ha pogut disposar d’aquest espai per a la realització de l’acte final de les diades del 25 d’Abril. En acabada la manifestació, al Campus de Tarongers de la Universitat de València, es farà el concert 300 anys de lluites i cançons. Al concert, hi actuaran Al Tall, Obrint Pas, Miquel Gil, La Gossa Sorda, Feliu Ventura, Sva-ters. L'Ham de Foc, Soul Atac, Pep Gimeno 'El Botifarra', Gàtaca, Verdcel, Voltor, Sergi Contrí i Pau Alabajos, entre d'altres.

iblitz | Cultura i Llengua | dissabte, 28 d'abril de 2007 | 07:31h
Ahir, gràcies als centenars de persones que pujaren a la Carrasqueta a defensar el dret a la informació i a la llibertat d'expressió, tots guanyarem una petita, però gran batalla. Gràcies a tots!
iblitz | Cultura i Llengua | dimarts, 13 de març de 2007 | 07:16h
El divendres 6 d'abril del 2007, tindrà lloc a l'església parroquial de la població de Tossa de Mar (La Selva), un concert de música clàssica a càrrec de l'Orquestra i Cor de la Universitat d'Utrecht. Interpretaran: La Passió segons Sant Mateu de J.S. Bach i tindrà inici a les 11 en punt del matí. L'entrada és gratuïta.
iblitz | Cultura i Llengua | dimarts, 27 de febrer de 2007 | 21:04h
300 any de lluites i cançons. Cartells dels actes del 5 de maig de 2007 a la ciutat de València.
Feu clic ací
iblitz | Cultura i Llengua | dimecres, 24 de gener de 2007 | 07:02h
Les revistes catalanes es podran consultar i comprar per internet, gràcies a un acord amb l'empresa Zinio, una de les més conegudes de tot el món en aquest sector. Les revistes es podran fullejar en un format idèntic al del quiosc i incorporaran formats multimèdia. L'acord ha estat auspiciat per l'Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC) i per algunes associacions de premsa de proximitat. La digitalització de les revistes, que començarà ben aviat, durarà devora tres anys. Zinio ja agrupa milers de revistes de tot el món i obrirà un portal específic per a la premsa catalana. També estudia la traducció al català del programari que fa servir per fullejar les publicacions. Font: Entitats.info
iblitz | Cultura i Llengua | divendres, 10 de novembre de 2006 | 17:01h
El cap de setmana del 25 i 26 de novembre tindrà lloc a Tolosa la 42 Amassada del CAOC - Cercle d'Agermanament Occitano Català. Dues jornades occitano-catalanes amb debats, espectacles i amistat. Podeu descarregar-vos el programa fent clic ací.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Halur de Píxel [fotografia a la xarxa]

Catablocs.cat [la catosfera ara mateix]

On Anar.cat [fent un volt per la xarxa]

Macblogs.net [The Mac blogosphere - La blogosfera Mac]

Últims 40 canvis

Notícies VilaWeb

Catablocs.cat [la catosfera ara mateix]

Halur de Píxel [fotografia a la xarxa]

MacBlogs.net

On Anar.cat [fent un volt per la xarxa]

Arxiu

« Febrer 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829    
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats