Correu Blocs | VilaWeb.cat
El maquillatge de Fabra (a què es dedica)
vicentgalduf | El maquillatge de Fabra (a què es dedica) | dimecres, 14 de setembre de 2011 | 17:05h
Com que la muntanya no va a Mahoma, Mahoma va a la muntanya. Rita va queixar-se de la manca d'estima de Rajoy cap al PP valencià i que FranSisco Camps va dimitir (inexplicable i injustament). Per això, Alberto Fabra (no els dels Fabra de tota la vida, que són els Fabrizio, sinó dels Fabra d'ara) ha hagut d'anar a l'Ajuntament de València. No ha anat Rita al Palau de la Generalitat, tot i que és diputada i passa per la porta. No. Fabra a l'Ajuntament. Si Mahoma no va a la muntanya, la muntanya va a Mahoma (noteu que la frase està a l'inrevés que la primera; és a propòsit). Només falta saber qui és Mahoma i qui la muntanya. Presidència no ha aclarit.
vicentgalduf | El maquillatge de Fabra (a què es dedica) | dimarts, 13 de setembre de 2011 | 17:42h

Aquesta és la foto que ha distribuït presidència de la Generalitat. Tots els presidents de les Cambres de Comerç envoltant al president Alberto Fabra (el que no és dels Fabra de tota la vida de Castelló) fent com que paren atenció a vore qui és més pilota de tots. Són els que callen perquè o no tenen ni puta idea del que està passat o perquè els interessa. En qualsevol cas, uns mediocres que representen el present del País però sense cap futur. Ens imaginem el que està dient: Una Comunidad que crece, una Comunidad que avanza, una Comunidad que lidera el crecimiento, que esté en la vanguardia de las regiones europeas... Xe, que no vos volem avorrir. Està dient el mateix que el nostre enyorat FranSisco! Ànim Alberto, que no han de poder amb nosaltres. I gràcies per envoltar-te dels millors!


P.D: Quina llàstima de xic i de País!

vicentgalduf | El maquillatge de Fabra (a què es dedica) | dimarts, 13 de setembre de 2011 | 17:00h

Només direm una cosa: ens dona agonia vore les caretes de la foto.

Testosterona caducada. Quina colla! Però algú pensa que el País Valencià és capaç de tirar en davant amb aquesta gent representant l'empresariat?

vicentgalduf | El maquillatge de Fabra (a què es dedica) | dimarts, 9 d'agost de 2011 | 16:14h
La vida és dura (i peluda). Seguint la ruta per les poblacions costaneres, que fa menys calor i bufa una miqueta d'airet de la mar, el nostre president, Alberto Fabra, el que no és dels Fabra de tota la vida, ha decidit que tocava una inauguracioneta a Benicàssim. Un dia més passat garbellant aigua i fent nusos a cues de bou. Visca la vida, alegre i divertida del de la reencarnació del dels trages!
vicentgalduf | El maquillatge de Fabra (a què es dedica) | diumenge, 7 d'agost de 2011 | 12:42h

NOTA DE PREMSA DE PRESIDÈNCIA DE LA GENERALITAT:

Valencia (5-8-11).- El President de la Generalitat, Alberto Fabra, se ha reunido con el portavoz del Grupo Popular de Les Corts, Rafael Blasco (a trois heures), dentro de la ronda de contactos institucionales que está manteniendo durante este mes de agosto
vicentgalduf | El maquillatge de Fabra (a què es dedica) | diumenge, 7 d'agost de 2011 | 11:29h

Nova secció al bloc: El maquillatge de Fabra (A què es dedica)


NOTA DE PREMSA DE PRESIDÈNCIA DE LA GENERALITAT:


Alberto Fabra afirma que la suma de las tradiciones de todos los pueblos es la gran fiesta de la Comunitat

·       Destaca que ese sentimiento de tradición y raíces “es lo que nos define como pueblo y nos hace cada vez más grandes y potentes aquí y en el exterior”

Nules (7-8-11).- El President de la Generalitat, Alberto Fabra, que asistió anoche a la proclamación de la Reina de La Vila de Nules, ha asegurado que la suma de las fiestas y tradiciones de todos los pueblos es la gran fiesta de la Comunitat Valenciana. En este sentido, ha asegurado que esa es la imagen de la Comunitat, “potente y comprometida con la tierra y los sentimientos”.

“Es lo que nos define como pueblo, la alegría, las fiestas y el sentimiento de todos los pueblos”, ha señalado el Jefe del Consell, quien ha añadido que es lo que sucede en todos los municipios, “todos disfrutado de sus tradiciones, de sus fiestas, sus raíces y su cultura, dispuestas a que la suma de todos esos sentimientos nos haga cada vez más grandes y potentes aquí y en el exterior”. 
 
Además, el President Fabra quiso anoche arropar a la nueva Reina de La Vila de Nules, a quien felicitó y calificó como una persona muy vinculada a Nules y Castellón y dispuesta a mantener vivas las tradiciones de esta localidad”.

(Bé, aquesta nova secció la donem per inaugurada amb l’anterior post Fabra estiuejant aprèn ràpid de Camps: de platja en platja i signe perquè em toca)
vicentgalduf | El maquillatge de Fabra (a què es dedica) | divendres, 5 d'agost de 2011 | 16:08h

Peu de foto: La foto ja és ben eloqüent

Tota l'activitat del Fabra, que no és dels Fabra de tota la vida a Castelló però ben bé podia ser-ho, el president de la Generalitat que diu que no parla valencià, però que es posarà a aprendre’l (i no pensava fer-ho sent alcalde de Castelló?), tenia dos actes avui. Un era visitar la platja de la Malva-rosa i l'altre la de Gandia. Ja posat, podria haver-hi anat en pantaló curt i fer un banyet. Però, no. Allò que toca és signar en llibres d'honor i totes eixes mandangades que no tenen res a veure amb el càrrec, més bé amb una concepció determinada del càrrec. Però és que algú pensava que la cosa anava a ser diferent pel canvi de president? Ai, mare, que poca memòria hi ha! Recordem què van dir i els gests que van tindre Zaplana i Camps només abastar el poder? Recordem el nom dels periodistes i directors de mitjans que van deixar-se enganyar?

NOTA DE PREMSA DE PRESIDÈNCIA DE LA GENERALITAT:

En su visita a Gandia

Alberto Fabra asegura que el trabajo conjunto entre Administraciones genera empleo, dinamismo y prosperidad

·       Afirma que la Generalitat estará al lado de los municipios en toda apuesta de futuro y generación de ilusión

·       Se compromete a seguir trabajando por Gandia para que siga siendo uno de los grandes referentes turísticos a nivel nacional e internacional

 Gandia  (5-8-11).- El President de la Generalitat, Alberto Fabra, ha asegurado que el trabajo entre Administraciones se llevará a cabo de forma leal y unida para ofrecer a los ciudadanos todo nuestro respaldo, apoyo e instrumentos necesarios para que “la sociedad que es el verdadero motor de cualquier municipio pueda generar empleo, dinamismo y prosperidad”.


El Jefe del Consell ha realizado estas declaraciones tras inaugurar la Playa Varadero de Gandia. Posteriormente, Alberto Fabra ha visitado el Ayuntamiento de Gandia.


Durante su intervención, ha valorado la labor de todas las personas que trabajan a diario en los  municipios “sin descanso”, al tiempo que ha alabado el dinamismo, el compromiso y el optimismo de la sociedad de Gandia en una coyuntura complicada como la actual.


En este sentido, Alberto Fabra ha subrayado que es fundamental la unidad, el compromiso y las ganas de salir adelante. De esta forma, ha asegurado que el trabajo conjunto garantiza afrontar las dificultades con éxito.


Gandia es un referente nacional y a nivel internacional y tiene que seguir siéndolo. Yo sé como municipalista la necesidad de contar con la ayuda de otras administraciones”, ha afirmado el President. Asimismo, el jefe del Consell ha expresado a los ciudadanos de la Comunitat que, desde la confianza, es cómo se construye una sociedad más fuerte.


En esta línea, se ha comprometido a seguir trabajando por Gandia, a apostar porque siga siendo uno de nuestros grandes referentes turísticos en cuanto a dinamismo, comercio y oportunidades para todas las personas. Así, ha asegurado que la Generalitat estará al lado de los municipios en toda apuesta de futuro y generación de ilusión y esperanza a muchas personas”.

Playa Varadero de Gandia


La construcción de esta playa artificial fue acordada el pasado 30 de junio por el nuevo Gobierno Local de Gandia. Su ejecución ha supuesto una inversión de 200.000 euros y está situada junto a la explanada del Puerto de Gandia, al lado del Muelle dels Borja.


La Playa Varadero albergará la Escuela de Vela del Real Club Náutico Gandia, una marina de pantalanes para pequeñas embarcaciones de recreo, un solarium, una zona chill-out  y una explanada donde se realizarán conciertos.


Con esta nueva playa se amplía la oferta turística de Gandia,  una ciudad que es un referente nacional por sus playas, su oferta turística y sus servicios. De esta manera se pretende que el turismo sea la locomotora de la recuperación económica en esta localidad valenciana.


Gandia cuenta con 7’5 kilómetros de playa divididos en varias zonas: la Playa Nord, reconocida con la Bandera Azul, la Playa Sur, en la que se encuentra el Real Club Náutico y, por último, la Playa de l’Alhuir, donde se encuentran las últimas dunas de Gandia.


Las playas de la Comunitat Valenciana reciben numerosas distinciones de reconocimiento a nivel mundial que acreditan su calidad.  Este año la Comunitat ha recibido 116 banderas azules, convirtiéndose en la segunda comunidad autónoma con más banderas.


Durante la pasada legislatura, la Generalitat ha realizado importantes inversiones en la localidad de Gandia. En concreto se han destinado 127 millones de euros a la mejora de diferentes aspectos en la ciudad, de los cuales 3’8 millones de euros han sido destinados a la oferta turística.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Visites al bloc

Visites a la portada
  • Avui: 154 visites
  • Aquesta setmana: 817 visites
  • Aquest mes: 4910 visites
  • Des de l'inici: 805756 visites
Visites a les entrades
  • Avui: 1018 visites
  • Aquesta setmana: 4177 visites
  • Aquest mes: 28527 visites
  • Des de l'inici: 1358219 visites

Últims 40 canvis

Arxiu

« Maig 2012 »
dl dt dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats