Avui no puc dormir, l'emoció, l'il·lusió i la feliciltat de fer les coses el millor que puc, intentant superar-me, em fan estar en un estat eufòric.
Accés de l'autorCategories
Els meus enllaçosBLOCS
ENLLAçOS
PREMSA
Notícies VilaWeb
Últims 40 canvis
|
Calaix de Sastre Avui no puc dormir, l'emoció, l'il·lusió i la feliciltat de fer les coses el millor que puc, intentant superar-me, em fan estar en un estat eufòric. Potser el temps li donarà la raó, a la raó.
Espero que aquesta m'hagi indicat el camí correcte, però ara m'entristeix donar-li la raó. Ahir vaig sentir que tocava la lluna,
fins i tot vaig pensar que la besava...
Espero que no sigui un simple reflex,
i no em frustri com el Yusuf
que l'intenta agafar
i la perd en una galleda d'aigua...
Aquest matí, els companys i amics, Xavi Arias i Xavi Aymar, del Club Excursionista de Gràcia han fet el cim de l'Everest!! Després d'un mes "retinguts" al camp base per les autoritats nepaleses, perquè els xinesos volien pujar la torxa olímpica pel costat tibetà i no volien cap intromissió, han pogut fer aquests dies l'aclimatació i arribar avui al cim!!! Xavi: A la tercera va la vençuda! Una abraçada a tots dos!! Ara cal esperar que arribin al camp base per celebrar-ho!! Ja fa dies que no tenim Internet a casa. Havíem contractat l'ADSL amb Wanadoo/UNI2 i fa més de 15 dies que tenim la línia tallada. El perquè? Encara no el sabem. Hem mirat i hem pagat totes les mensualitats. No em rebut cap carta d'aquesta companyia que ara és Orange. Hem intentat contactar i no hem pogut. CONTINUA |
|
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats |
||