Cercador per data

Cercador per data

« Març 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031        


He vist com fan malbé uns quartons d'ametlerar: l'altre corrupció que no surt als mitjans de comunicació!

Ben senzill i ben clar.
Eren les sis i mitja. M'enlairava per la serra de Tramuntana, al fons del meu passeig, que agafava les coloracions psicodèliques —daurats i grisos, torrats i foscs— del pas del capvespre a la nit.
Feia un no-res havia entrat al cementiri de Santa Maria del Camí i havia visitat dues tombes: els dos maresos llisos amb una làpida mínima negra de Joan Alemany Villalonga (Diputat Provincial, 1931-1936 i batle de Búger, 1936), assassinat entre tortures terribles al veí poble de Pòrtol, l'altre tomba, enmig del passadís central, d'Antoni i Dionísia, dos personatges reals que he convertit en novel·lescos, morts el 1875 i 1876. He parlat amb tots tres.



Accés de l'autor

Formulari d'accés de l'autor



Cercador per paraules

Cercador per paraules

Blocs recomanats

Albert Dasí

Ulisses20

Albert Dasí

Alcatraz a València

Marc

Badalona-Trondheim

Marc

Xoriços de forquilla i ganivet

Oriol Vidal-Aparicio

ELECCIONS PRESIDENCIALS ALS ESTATS UNITS

Oriol Vidal-Aparicio

Entrevista

Els blocs per llistat alfabètic

Amb aquest cerca pots accedir als blocs mitjançant la lletra inicial. Si ho vols, pots veure el llistat de tots els blocs clicant a '[Tots]'.